قاتل طبیعی در تخت جمشید استخدام کنید

ورود قوی و محرومیت طولانی مدت

عیسی آل کثیر کمی دیر در فوتبال ایران کشف شد. او در 30 سالگی پیراهن پرسپولیس را گرفت و بلافاصله در لیگ قهرمانان آسیا خوش درخشید. عیسی در 3 بازی متوالی مقابل الشارجه، السد و پاختاکور 4 گل به ثمر رساند و پرسپولیس را به نیمه نهایی این رقابت ها رساند. اما ساعتی قبل از بازی نیمه نهایی به دلیل شادی گل ویژه اش در بازی با پاختاکور 6 ماه محروم شد. آل کثیر با این محرومیت نیم فصل اول لیگ بیستم را از دست داد و در نیم فصل دوم که به میادین بازگشت در 11 بازی لیگ 3 گل برای تیمش به ثمر رساند. از جمله 2 هدف بسیار مهم؛ یکی برای برد 1-0 در دربی تهران و دیگری در تساوی 1-1 مقابل سپاهان در اصفهان. به آن گل پیروزی مقابل تراکتورسازی در بازی سوپرجام را اضافه کنید و مشخص است که او متخصص گلزنی در بازی های بزرگ است.

Leucadia رفته است، عیسی بازگشته است

فصل گذشته عیسی شروع به لیگ 21 کرد تا در نهایت یک فصل کامل برای پرسپولیس بازی کند. اما باز هم نتیجه ای حاصل نشد و او در نیمه های فصل به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در خانه ماند. عیسی قبل از مصدومیتی که در هفته چهاردهم داشت، هر 14 هفته یک بار بازی می کرد. 12 مسابقه ترتیب داده شد و او دو بار به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد. او 4 گل زد و 2 پنالتی برای تیمش زد. او مدت ها با عمل جراحی موافقت نکرد و به همین دلیل به جای یک نیم فصل، دو نیم فصل از فوتبال دور ماند.

در آغاز نیم فصل دوم لیگ جاری، زمان بازگشت عیسی به زمین بود. البته شایعات زیادی وجود داشت که آیا پرسپولیس با او قرارداد می بندد یا خیر. اما زمانی که لوکادیا از پرسپولیس رفت، بازگشت عیسی تقریبا قطعی بود. او در هفته 18 و در نیمه دوم با آلومینیوم جایگزین شیخ دیابات شد و از هفته نوزدهم فیکس شد و 4 بازی متوالی بازیکن اصلی پرسپولیس بود. عیسی در 3 بازی لیگ و یک بازی حذفی از 29 بهمن تا 8 اسفند ماه به عنوان بازیکن اصلی این تیم بود و تنها در دیدار حذفی مقابل سپاهان موفق به گلزنی شد. در هفته های بعد او در نیمه دوم شروع کننده شد و در دربی هم همینطور بازی کرد و دوباره گل زد. یک گل در دربی هفته بعد عیسی آل کثیر را وارد ترکیب اصلی کرد و او دوباره مقابل گل گهر گلزنی کرد. او اکنون 2 گل در جام حذفی و 1 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده، 1 پاس گل داده و یک پنالتی برای تیمش گرفته است. اما اسامی 3 تیمی که به او گل زده اند جالب است. استقلال، سپاهان و گل گهر. یادتان باشد 2 فصل پیش به استقلال، سپاهان و تراکتورسازی گل زد. این رکورد بازیکنی است که در 3 سال گذشته تنها نیم فصل بازی کرد اما به مهم ترین حریفان پرسپولیس گل زد.

دیدگاهتان را بنویسید