پنجره تخت جمشید از قابش کنده شده است

پنجره تخت جمشید از قابش کنده شده است

جوادالله واردی درباره شرایط ترکیب پرسپولیس در بیست و دومین دوره لیگ برتر گفت: امیدوارم همه چیز برای پرسپولیس به خیر ختم شود. پول مردم از طریق سهام در حساب باشگاه است و امیدوارم در آینده مشکلی پیش نیاید. از طرفی برونکو می خواهد اعتراض کند و چند طلبکار دیگر هم دارد، باور کنید این پنجره باشگاه بسته و باز، آسیب دیده و خارج از چارچوب است. نمیدونم چرا به برونکو پول نمیدن؟

وی افزود: به سیستم برنامه ریزی پرسپولیس امیدی ندارم اما همچنان برای سرخ پوشان آرزوی موفقیت دارم. این تیم بهترین بازیکنان این فصل را جذب کرده و باید فصل گذشته را جبران کند.

مدافع سابق سره پوشان ادامه داد: گل محمدی امسال باید استعداد خود را نشان دهد چرا که می داند دو عنوانی که با پرسپولیس دارد به این دلیل است که تیم برونکو را تحویل گرفته است. متاسفانه فصل گذشته فوتبال خوبی از پرسپولیس ندیدیم، همه اش مشت و قهر بود، در حالی که در تیم های بزرگ نباید این مشکلات پیش بیاید تا تیم به حاشیه نرود.

الله واردی در نهایت گفت: این فصل آخرین فرصت گل محمدی برای اثبات خودش است. همه بازی ها فینال هستند و ما انتظار داریم که او در این فصل عملکرد بهتری داشته باشد، برخلاف سال گذشته که متزلزل به نظر می رسید. او باید خونسردی خود را روی نیمکت حفظ کند. مربیگری راهی برای ایجاد فشار روی نیمکت نیست، وقتی این رفتار را از سرمربی می بینیم از سایر بازیکنان انتظاری نیست.

دیدگاهتان را بنویسید