وزیر ورزش: یک موی الناز ربیع هم کنده نشد

وی ادامه داد: خود خانم رکابی درخواست ملاقات کردند. به من پیغام دادند که می خواهد با وزیر ورزش ملاقات کند و بعد به زنجان برود. ما هم قصد داشتیم صحبت های آنها را بشنویم و همین اتفاق افتاد و آنها مطالبات خود را مطرح کردند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: قبل از اینکه خانم رکابی به وزارت ورزش بیایند با آقای باخ صحبت کردند. این اولین بار است که باخ با یک ورزشکار ایرانی صحبت می کند. از او در مورد وضعیتشان سوال پرسیده بودند. باخ فکر کرده بود برای خانم رکابی اتفاق بدی افتاده است. اما کسانی که این اطلاعات را به باخ داده اند فراموش کرده اند که الناز رکابی بچه ایران است و همه حمایت خواهند شد.

سجادی ادامه داد: درخواست های متعددی از من داشتند. خانم رکابی حدود 20 سال است که صخره نوردی می کند. به من گفت دوست دارم شما را ببینم و در مورد بیمه و کار صحبت کنیم. او گفت دوست دارد در کشورمان باشگاه داشته باشد و از ما هم کمک کرد تا باشگاه داشته باشد و جوانان را تربیت کند.

وزیر ورزش در خصوص انتقاد از حجاب الناز رقابی در این دیدار گفت: وقتی آمدند لباس ورزشی و کلاه ورزشی پوشیده بودند و کلاه دیگری هم که یک دسته از موهایشان بود روی آن بود. بیرون بود حالا تصاویر نشان می دهد که حجاب را رعایت نمی کردند تا زمانی که یک تار مویشان نمایان نشد.

وی ادامه داد: برخی از نزدیکان انتقاداتی را مطرح کرده بودند که صحت نداشت. دلیل اینکه آنها با لباس رسمی نیستند احتمالا به این دلیل است که به مسافرت می روند و با لباس ورزشی می آیند که مشکلی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید