محمد کاسبی نشان داد که هنوز دود از کنده بلند می شود


ساعت: 09:13
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1899958

محمد کاسبی در ناآرامی های اخیر در کنار همه سلبریتی ها و افرادی که به نام هنرمند هیزم این آتش شده اند، با مواضع اخیر خود نشان داد که مردمی بودن را بلد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در مورد ناآرامی های اجتماعی اخیر به بهانه درگذشت دردناک مهسا امینی در میان جامعه هنرمندان، برخی از هنرمندان یا افراد مشهور هستند که با حمایت موقت و ظاهری افراد مشهور به شهرت رسیده اند و گاه درکی از حقیقت و واقعیت ندارند. شرایط واقعی جامعه با موج سواری و شعله ور کردن شرایط بحرانی عملاً شروع به بازی در میدان دشمن می کنند و هر روز فضای روانی و اجتماعی جامعه را سردرگم و آشفته می کنند و با رفتار و واکنش های خود به عنوان سوختی مورد استفاده قرار می گیرند. این آتش.

اما در بین این همه سلبریتی که هر روز عمدا یا از سر ناآگاهی نمی خواهند این ماجرا رنگ آرامش به خود بگیرد باز هم هنرمندان و افرادی با تجربه و افرادی هستند که پشت این نظام و انقلاب هستند.بقیه این هنرمندان از هم پاشیده اند

محمد کاسبی نمونه ای از هنرمندانی است که در مواقع بحران به جای جان باختن در شعله های این ماجرا، با موضعی منطقی خود را از دیگر سلبریتی ها جدا می کنند تا مشخص کنند در چه مسیری قرار می گیرند; وی با انتشار توییتی نوشت: «از من می پرسند موضع شما در قبال حوادث اخیر چیست؟» من می گویم با مردم هستم. می پرسند کدام مردم. پاسخ من روشن است. مردمی که امروز در میدان انقلاب تجمع کردند این سوره را با نام و یاد خدای حسین بن علی (ع) آغاز می کنم.


739cd5d7 93ec 4722 ab2e 22c1c1d97374 خبر خاکستری

و این کامنت در حالی منتشر می شود که بسیاری از مردم در همان روز در واکنش به توهین ها و آسیب هایی که اغتشاش گران به اموال عمومی وارد کردند به خیابان ها ریختند و همه در میدان انقلاب تجمع کردند تا با هم متحد شوند و شما را فریاد بزنند. یکدلی.

دیدگاهتان را بنویسید