دیدار محمد خزایی توسط محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما


ساعت: 13:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898287

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی به همراه کدیر آشنا معاون توسعه فناوری و تحقیقات و یزدان عشیری مشاور رئیس جمهور و مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی در منزل محمدی حضور یافتند. کاسبی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد خزایی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی به همراه قدیر آشنا معاون توسعه فناوری و تحقیقات و یزدان عشیری مشاور رئیس جمهور و مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی حضور داشتند. خانه محمد کاسبی را تقدیم کنید.

رئیس سازمان سینمایی در این دیدار با اشاره به سابقه طولانی حضور محمد کاسبی در فیلم های ارزشمند گفت: آقای کاسبی سابقه ای طولانی و درخشان در ایفای نقش های متنوع و جذاب در نقش های مختلف تاریخی، مذهبی، اجتماعی، … ژانرهای حفاظتی و طنز مقدس است و این نشان از توانایی حضور در آثار مختلف دارد.

محمد هزائی با بیان اینکه آقای کاسبی یکی از بازیگران محبوب و مطرح این عرصه است، گفت: ایشان در آثار معروف چهار دهه اخیر فعالیت پربار و تاثیرگذاری داشته و مردم ما از حضور ایشان خاطره خوبی دارند. در این آثار

خزاعی در این دیدار برای این هنرمند پیشکسوت آرزوی شفای عاجل کرد و برای بهبود و درمان وی از همه کمک ها و مساعدت ها ابراز آمادگی کرد.

محمد کاسبی یکی از هنرمندان مطرح سینما و از بنیانگذاران عرصه هنری است که در فیلم هایی چون بادوک، همسفر، زنگ ها، پناهنده، حمله به اچ 3، ماه و خورشید، دایره سرخ، خرده پاها بازی کرده است. خورشید، مریم مقدس، دنیای وارونه و غیره کاسبی برای ایفای نقشی متفاوت و هنرمندانه در فیلم پدر به کارگردانی مجید مجیدی از جشنواره فیلم فجر جایزه گرفت و برای فیلم های «بدوک» و «دیوار» نامزد دریافت جایزه از جشنواره فیلم فجر شد.

دیدگاهتان را بنویسید