پیام استاندار مازندران در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

پس از حادثه تروریستی کرمان صادر شد.

استاندار مازندران در پی حادثه تروریستی کرمان و شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مازندران موج

سید محمود حسینی پور، اقدام تروریستی در راه گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان از جمله کودکان بیگناه شد، محکوم کرد.

به نام خدا

دشمنان ملت ایران اسلامی و کسانی که همواره در مقابل رشادت ها و تلاش های ملت اسلام در اقصی نقاط منطقه در تخیلات خام خود با شهید ساختن ملت و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم مورد اهانت و تحقیر قرار می گیرند. مردم می توانند کمی ایمان بیاورند و ایمان ملت مسلمان و انقلابی ما را کم کنند و در اراده ملت ما اختلال ایجاد کنند.

دشمنان اسلام و انقلاب که در مراسم شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در راه گلزار شهدای کرمان وحشیانه و مظلومانه حضور یافتند. آنان مردان و زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع را شکنجه کردند و ثابت کردند که تا چه اندازه از اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری ایران و وحدت ملت های مسلمان خشمگین هستند که با ایمان راسخ و پاکدامنی خود مانع از این شدند. دشمنان از دستیابی به اهداف شوم خود شکست می خورند

اقدامات و جنایات وحشیانه و وحشیانه دشمنان انقلاب و ایران اسلامی را که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان عبادت کننده و دوستدار سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در آستان خانه شد محکوم می کنم. حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت مؤمن و شهیدپرور ایران و خانواده های معظم و داغدیده به ویژه مردم استان دیار علویان را تقدیم می نمایم. این حادثه تروریستی را تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای شهدای این حادثه تروریستی و مجروحان و مجروحان غفران و رحمت الهی مسئلت می نمایم. من برای شما آرزوی بهبودی سریع.

البته؛ رهبران و عاملان این جنایت شنیع در آینده نزدیک به قصاص سخت و دردناکی دچار خواهند شد.

سید محمود حسینی پور

استاندار مازندران



آیا این خبر مفید بود؟