حضور مردم در صحنه بزرگترین محکومیت حادثه تروریستی شیراز است

وی افزود: دشمن تصور می‌کرد با سازماندهی مستمر و مستمری که در ماه‌ها و سال‌های گذشته انجام می‌دهد، می‌تواند زمینه ناآرامی را در کشور ما ایجاد کند و هزینه‌های زیادی در این راستا صرف کرد.

استاندار قزوین تصریح کرد: خوشبختانه با درایت، هوشیاری و تحلیل صحیح مردم ایران نسبت به حوادث کشور و جهان، توطئه های دشمن نه تنها در این مرحله بلکه در مراحل دیگر محقق نشده است.

علایی تصریح کرد: وقتی دشمن می بیند که هیچ یک از تلاش هایش به نتیجه مطلوب نمی رسد و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اعتماد و حمایت مردم استوار است. انجام اعمال خشونت آمیز و ایجاد ناامنی و مواردی از این قبیل که در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی رخ داد و اکنون در شهرهای مختلف رعب و وحشت ایجاد کرده و از مردم بیگناهی که نه سلاحی دارند و نه نقشی در مسائل امنیتی دارند شهید می کنند. من پرداخت خواهم کرد.

خون شهدای شاهچراغ به لیست جنایات دشمنان اضافه شد

وی گفت: اقدامات دشمن به شدت محکوم است و این خون بیگناهی که بر زمین ریخته شده نیز بر جنایات گذشته آنان افزوده می شود.

استاندار قزوین گفت: این خون های پاکی که بر زمین ریخته می شود نشان دهنده درستی راه ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: بزرگترین نکوهش برای دشمن، حضور مردم در صحنه است که با وجود هجمه ها و هزینه هایی که در روزهای آخر داشتند، مردم با آنها همراهی نکردند و به فضل الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

او قوی و پایدار است.

علایی در پایان گفت: امروز ایران نه تنها در منطقه بلکه در جهان مانند خاری در چشم دشمنان است که باعث ناامیدی بیشتر آنها می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید