سر و صدای علویان در محکومیت جنایت/توطئه تروریستی شیراز و آمل محکوم به شکست است.


ساعت: 16:21
تاریخ انتشار: 08/06/1401
کد خبر: 1906533

مردم مازندران همچنان در میدان دفاع از انقلاب هستند.

نمازگزاران مازندرانی پس از اقامه نماز جمعه حمله تروریستی به حرم حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) و کشتار بی رویه در شهرستان آمل را محکوم کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، پس از جنایت تروریستی داعش در معبد شاهچراغ شیراز و شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان و کشته شدن کور در آمل و شهادت دو جوان در دهه هفتاد، مردم مازندران ظهر امروز جمعه با حضور گسترده و شکست دادن دشمنان خود در خیابان های شهرها این جنایت هولناک را محکوم کردند.

مردم مازندران با سردادن شعارهایی ضمن محکومیت این جنایت استکبار علیه ملت ایران خواستار برخورد سریع و قاطع با عاملان و سران این جنایت تروریستی شدند.

077153c6 68cd 4cee ba5b 62a1a6fb159e خبر خاکستری

مردم دیار علوی در شعارهای خود حمایت قاطع خود را از حافظان امنیت کشور، آرمان های والای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه اعلام کردند و آمادگی خود را برای مقابله با دشمنان اعلام کردند.

راهپیمایی مردم استان بسیار باشکوه برگزار شد و تکمیل حجتی بود بر مردمی که با اقدامات بی تدبیرانه خود به امنیت کشور آسیب رسانده بودند و به دشمنان اجازه دادند امنیت کشور را تهدید کنند.

مردم استان امروز جمعه همزمان با سایر نقاط کشور بار دیگر به میدان آمدند تا از جنایات دشمنان منزجر و بر اساس عهد و پیمانی که با امام و انقلاب اسلامی دارند اعلام کنند.

d13e802a 2549 41af bd5c a0217ae05f49 خبر خاکستری

در این راهپیمایی که از میدان شهدا به سمت میدان ساعت ساری برگزار شد، مردم با سردادن شعارهایی از جمله ملت ما بیدار است، از شورشیان متنفر است، مرگ بر مراجع، مرگ بر منافق، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از جنایات تروریست ها در کشور ما.» آنها ابراز انزجار کردند.

بی شک این جنایت کور و تروریستی بار دیگر عمق کینه و کینه دشمنان این مرز و بوم را نشان داد و به همه آزادی خواهان جهان ثابت کرد که دشمنان این نظام مقدس در پیشبرد توطئه های کثیف و شوم خود هستند. ، مرتکب هیچ جنایتی حتی به. پلیدی و خون زنان و کودکان و زائران بی گناه درنگ نکرد و متوقف نخواهد شد و بی شک مردم صبور و انقلابی ایران اسلامی این بار نیز آرزوی خوب و توطئه شوم دشمنان اسلام و اسلام را خنثی کردند. انقلاب و حسرت تفرقه و تفرقه و ناامیدی در دل دشمنان قسم خورده این نظام مقدس به ویژه آمریکای جهانخوار و اسرائیل کثیف

96fd81fd 6450 48b0 9710 6e14d11beb31 خبر خاکستری

در فضای مجازی مردم استان مازندران با انتشار پیام هایی با شاسان ابراز همدردی کردند، عده ای از استان ها پروفایل های مجازی شاسان را به انواع عزا تغییر دادند تا همنشینی شاسان با مردم شیراز و درگذشتگان اهل بیت را به اشتراک بگذارند. استان های مختلف ایران اسلامی و همچنین مردم. نمایش آمل.

f34ef56c e978 4fb5 b020 1411dcd70d1d خبر خاکستری

مردم مازندران نیز در این راهپیمایی با حمایت از نیروهای انتظامی و امنیتی خواستار برخورد قاطع با مخلان امنیت کشور و زمینه ساز فعالیت تروریست ها در کشور شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید