پیام تبریک کی سوک لی به رئیس فدراسیون تکواندو پس از مسابقات قهرمانی آسیا


ساعت: 10:34
تاریخ انتشار: 20/06/1301
کد خبر: 1896546

رئیس انجمن تکواندو آسیا با ارسال نامه ای به تهران، کسب عنوان قهرمانی آسیا را به رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تیم های ملی دختر و پسر ایران در نخستین روزهای شهریورماه امسال عنوان قهرمانی قاره را در دو رده خردسالان و نوجوانان و همچنین پاراکوندو در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کردند. مجموعا 40 مدال طلا، نقره و برنز. take the old علاوه بر این، عنوان بهترین مربی و تکواندوکار آسیا نیز به نمایندگان کشورمان در این رقابت ها داده شد.

این موفقیت بزرگ، «کی سوک لی» رئیس انجمن تکواندو آسیا را بر آن داشت تا با ارسال نامه ای به تهران، کسب این عناوین ارزشمند را به رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان تبریک بگوید.

در متن این نامه آمده است:

آقای هادی سای – رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران

صمیمانه ترین سلام مرا از طرف انجمن تکواندو آسیا پذیرا باشید.

ابتدا از صمیم قلب از حضور تیم ایران در مسابقات آزاد تکواندوی جوانان، جوانان و پاراآسیایی 2022 هوشی مین سیتی در ویتنام – علیرغم شرایط سختی که تحت تأثیر این رقابت ها قرار گرفته بود، تشکر می کنم. اپیدمی جهانی ویروس کرونا.

همچنین کسب نتایج عالی و درخشان تیم های تکواندو ایران در مسابقات قهرمانی مذکور را به شما تبریک می گویم.

امیدواریم تیم شما به آماده سازی، تمرین، تجزیه و تحلیل و رفع نقاط ضعف برای کسب نتایج مطلوب نه تنها در بازی های آسیایی 2022 هانگژو، بلکه در بازی های المپیک 2024 پاریس ادامه دهد.

اگر برای توسعه تکواندو در کشور خود نیاز به کمک از تکواندو آسیا دارید، لطفا در صورت امکان با من تماس بگیرید.

با احترام،

کی سوک لی – رئیس انجمن تکواندو آسیا

دیدگاهتان را بنویسید