پیام تسلیت شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در پی شهادت رییس‌جمهور و همراهان ایشان

در پی شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شهید جمهوری اسلامی ایران، شورای مرکزی سازمان نظام های مهندسی عمران بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری موج


در پی شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شهید جمهوری اسلامی ایران، شورای مرکزی سازمان نظام های مهندسی عمران بیانیه ای صادر کرد:

به نام خدا

مصیبت زدگان می گویند: ما از آن خداییم و به سوی او باز می گردیم (156). [بقره]

شهادت رئیس جمهور محترم و وزیر محترم امور خارجه و هیئت همراه در حادثه دلخراش و تأسف بار سقوط بالگرد که موجب تألم و تأثر گردید، در حضور امام عصر (عج) و نایب برحق ایشان مقام معظم رهبری و ملت محترم ایران شهادت مردانی که طبق آیه شریفه «از مردان باایمان به خدا سوگند نخورید، از آنان کسانی هستند که محبت او را داوری می کنند و از آنان منتظران تَبْدیلَّا (23 جزء) هستند». عهد و پیمان با خدا و تحقق صادقانه هدف و انتظار شهادت در راه یار کمر استقامت و تسلیم نشدن تا پایان عمر موهبتی الهی است که به رئیس جمهور شهید و یارانش داده شد تا به خیل عظیم الشأن بپیوندند. کسانی که مورد استقبال بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) قرار گرفتند. او که رئیس جمهور محبوب، خدمتگزار، صادق، شجاع، عدالت خواه، عدالت خواه، دلسوز و سربازی خدمتگزار به دین و دنیای مردم بود، جان خود را مرهون امام هشتم (ع) می دانست و سرانجام از راه سخت خدمت صادقانه به سوی ما راه یافت و به هدف خود رسید. برای ایشان و یارانشان در محضر حضرت حق دعا داریم. سازمان نظام مهندسی عمران کشور متشکل از ششصد هزار مهندس در سطوح مختلف تخصصی مانند سربازان آماده خدمت رسانی به مردم مطابق با منویات حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و پاسدار خون شهدا و تحقق برنامه های کشور مانند قطره ای از دریای بیکران ملتی آگاه و بصیر استوار و مستمر در آبادانی کشور با در نظر گرفتن همه فراز و نشیب ها و انجام وظایف محوله است. با امید به آینده ای روشن



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها