پیام حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر شهید «فراهانی» تشکر از حراست است.


ساعت: 21:27
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909575

محلس الائمه گفت: پیام حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر شهید سجاد فراهانی قدردانی از حافظان امنیت و نظم جامعه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ فرزاد محالث الائمه استاندار مرکزی عصر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت پاسدار «سجاد فراهانی» در اراک و با حضور خبرنگاران گفت: تقدیم بیش از 14 هزار شهید قانونگذار. نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در راه تامین امنیت کشور، نشانه روشنی است که این دستگاه برای حفظ امنیت و نظم جامعه از ثبات و پایداری برخوردار است و با عزم و اراده جدی در این راستا گام برمی دارد.

وی افزود: تقدیم شهید عزیز ‘سجاد فراهانی’ که از نیروی انتظامی بود نشان از تلاش همه جانبه نیروی انتظامی کشور برای امنیت مردم است.

دکتر محلیس الائمه با بیان اینکه دشمنان و فریب خوردگان باید از حوادث درس بگیرند و بقای فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه به ویژه در بین جوانان ببینند، گفت: دشمنان هوشیار باشند مردم ایران نخواهند گذاشت امنیت کشور به خطر بیفتد و هر گونه اقدامی صورت گیرد.» او علیه امنیت کشور با پاسخ تند مردم زیرک مواجه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پیام حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر شهید سجاد فراهانی قدردانی از حافظان امنیت و نظم جامعه است و دشمنان باید بدانند ملتی که فرهنگ خودسازی در آن وجود دارد. ایثار و شهادت زنده است تسلیم نخواهد شد و لذا این حضور باشکوه پیام روشن و شفاف دیگری دارد که دشمنان و فریب خوردگان دست از شرارت بردارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید