پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام و استاندار ایلام به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جماعت ایلام و استاندار ایلام به مناسبت دوازدهمین روز فراورده جمهوری اسلامی ایران پیام تبریکی صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری موج ایلام

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار و حسن بهرام نیا به شرح زیر است:

به نام خدا

و آنها را در ایام خدا به یاد آورید که در آنها آیاتی است برای شکیبایان و شکرگزاران.

[آیه شریفه ۵، سوره مبارکه ابراهیم]

یقیناً یوم الله 22 فروردین 1358 طلوع و استقرار نظام شکوهمند جمهوری اسلامی و آغاز حکومت مردم سالاری دینی به معنای واقعی کلمه بود. پر واضح است که این واقعه بزرگ نقطه عطف مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران و ملت های مستضعف و مستضعف و آزادگان و حق طلبان جهان است.

12 فروردین ندای یک ملت بیدار و بیدار برای رسیدن به «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» در بحبوحه انقلاب 57 و نغمه ای زیبا در دل و زبان حقیقت و فضیلت طلبان و منتظران بود. از قید و بند استبداد و استکبار رها شود. امروز پس از گذشت بیش از چهل و پنج سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، ایران اسلامی به عنوان مظهر مردم سالاری دینی، تقریباً همه ساله انتخابات باشکوهی برگزار می کند تا شاهد نقش مردم در تعیین سرنوشت خود به زیباترین شکل ممکن باشد. مسیر.

بی‌تردید امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سربلندتر از دیروز، نماد و مظهر وعده الهی است که می‌خواهیم به مستضعفان زمین صلوات بفرستیم و آنان را مؤمن و مؤمن کنیم. وارثان» (الکس، آیه 5) و تحقق هدف بزرگ «ایجاد تمدن نوین اسلامی» و آمادگی برای طلوع خورشید، بزرگترین ولایت در میان ملت‌های آزاده جهان است.

22 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را به ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه استان ایلام تبریک و تهنیت عرض می نماییم و امیدواریم سالی را که نصیبش شده بود. رهبر معظم انقلاب با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) و در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مناسب خواهد بود. حضرت علی(ع) می فرماید، همگام با خادمان مؤمن نظام جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار، با استفاده از همه ظرفیت ها و پتانسیل ها در راه پیشرفت و کمال ایران اسلامی و عیلام شریف قدم برداریم.

الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام

حسن بهرام نیا استاندار ایلام



آیا این خبر مفید بود؟