پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار مرکزی به مناسبت تاسیس سازمان ملی استاندارد ایران

آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی به مناسبت هفته استاندارد و یکصدمین سالگرد تاسیس سازمان ملی استاندارد ایران، پیام تبریک مشترکی صادر کردند.


به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی به مناسبت هفته استاندارد و یکصدمین سالگرد تاسیس سازمان ملی استاندارد ایران، پیام تبریک مشترکی صادر کردند.

متن پیام تبریک به این شرح است: 

بی‌تردید همه سازمان‌ها با بهره‌گیری از استانداردها می‌توانند بهره‌وری سازمانی را ارتقا بخشند و تجاری‌سازی دانش، جهش اقتصادی و توجه به موضوع مهم اقتصاد مقاومتی از مسیر افزایش پوشش استاندارد برای محصولات و ترویج آن میسر خواهد بود.

در کشور ایران اسلامی، یکصد سال از تاسیس سازمانی بسیار مهم و تاثیرگذار و سرنوشت‌ساز در اقتصاد و زندگی مردم به‌نام سازمان ملی استاندارد ایران می‌گذرد و این سازمان همگام با سازمان‌های بین‌المللی در زمینه کیفیت، ایمنی، بهداشت و محیط زیست با بهره‌مندی از هزاران کارشناس و متخصص متعهد و مجرب در بخش‌های خصوصی، عمومی و دولتی توانسته با تحقیق و پژوهش، خدماتی بی‌بدیل به مردم و ولی‌نعمتان ارائه کند.

در آستانه یکصدمین سال تاسیس سازمان ملی استاندارد ایران و هفته استاندارد، به همه کارکنان، دست‌اندرکاران و خدمتگزاران عرصه ارزیابی انطباق، اندازه‌شناسی، تایید صلاحیت و استانداردسازی اعم از دولتی و غیردولتی به‌ویژه فعالان این حوزه در استان مرکزی تبریک و خداقوت گفته و برای همه این افراد در مسیر ارتقای کیفیت محصولات ایرانی در سال مهار تورم و رشد تولید، آرزوی توفیق داریم.

امید است مجموعه همه تلاش‌ها موجب نیل به مصرف تولیدات ایرانی، کاهش واردات، تحقق اقتصاد مقاومتی و ارتقای سهم جمهوری اسلامی ایران در بازارهای جهانی شود و استانداردهای ملی برای تمامی شهروندان اطمینان‌بخش باشد.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید