نماینده ولی فقیه با رئیس سازمان اطلاعات سپاه دیدار کرد


ساعت: 22:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807478

سخنگوی و رئیس اداره روابط عمومی سپاه از دیدار نماینده ولی فقیه با رئیس سازمان اطلاعات سپاه همزمان با روز حفاظت اطلاعات سپاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئول روابط عمومی، بیستمین بخمن سالروز عملیات حماسی و غرور آفرین والفجر 8 را به عنوان روز حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران گرامی داشت. عبدالله حاجی صادقی و فرماندهان کل سپاه با اشاره به دیدار امروز (چهارشنبه) حجت‌الاسلام والمسلمین با سردار سرتیپ محمد کاظمی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه و تعدادی از معاونان و مدیران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار کردند. اسلام به دلیل نقش راهبردی و رسالت خطیر خود در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدات نظام و میهن اسلامی همواره مورد توجه، کانون و تهاجم قرارگاه سلطه صهیونیستی به ویژه اطلاعات بیگانه بوده است. طرح نفوذ و نفوذ سپاه دستور کار دائمی آنهاست.

وی افزود: خاضعانه خداوند بزرگ را شاکریم که به برکت هوشمندی، بصیرت و درایت سامانه عظیم حفاظت اطلاعات، این نهاد مقدس همواره از گزند دشمن و راهزنان در امان بوده است.

سخنگوی و مسئول روابط عمومی سپاه، دیدار و گفتگوی نماینده ولی فقیه با رئیس و مسئولان سازمان حفاظت اطلاعات سپاه از نشانه های تعامل، همکاری و هماهنگی این مجموعه و انسجام و یکپارچگی سه گانه است. فرماندهی، نمایندگی ولی فقیه و حفاظت اطلاعات سپاه تشریح و خاطرنشان کرد: این تلاش ها را از وظایف و عبادات برشمرد و تاکید کرد: این سازمان یکی از منابع راهبردی این نهاد مقدس و انقلاب اسلامی است که در تعامل، هماهنگی و هم افزایی با سایر ارکان و مولفه های جامعه اطلاعاتی کشور، دشمنان ناکام در دستیابی به اهداف، وظایف و برنامه های شوم است.

به گفته سردار شریف سخنگوی فرماندهی معظم کل قوا، نامگذاری سالروز عملیات والفجر 8 به عنوان روز حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرصت تقویمی ارزشمندی برای بازخوانی، تحلیل و تجلیل از حماسه آفرینی رزمندگان اسلام به ویژه نیروی غافلگیر کننده دشمن است. پیروزی راهبردی و ارزشمندی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند، راز موفقیت جبهه خودشان در مقابل جبهه دشمن را غیر قابل تردید دانستند.

وی افزود: صیانت از معنویت و بصیرت و دانش دینی و سیاسی کارکنان و حفظ سلامت سازمان و کارکنان در برابر آفات و آسیب های ناشی از طمع و کینه توزی دشمنان و بهبود فرآیندهای مراقبت و حفاظت از اطلاعات و در اولویت قرار دارد. و اولویت بر اصل پیشگیری، با تلاش سایر رده‌ها در بخش‌های مختلف فرماندهی برای پیشبرد مأموریت‌ها و مسئولیت‌های سازمانی سپاه در چارچوب منویات و دستورات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله) که عبارتند از: مصادیق روشن و قابل اعتماد انسجام، وحدت، یکپارچگی و موفقیت فرمانده باهوش، انقلابی، ولایی و شجاع سپاه از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

در این نشست همچنین بر ارتقا و گسترش دامنه تعاملات، همکاری ها، هماهنگی ها و گسترش در اجرای وظایف و ماموریت های محوله بین دو حوزه تاکید شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید