ماجرای نماینده سابق ولی فقیه سپاه قدس از بی خوابی چند روزه سردار سلیمانی در مبارزه با داعش

ساعت: 18:40
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796488

رئیس سابق دفتر رهبر قدس گفت: حاج قاسم سلیمانی زمان نمی دانست، شبانه روز کار می کرد زیرا سردار دلا فقط به درد جامعه نگاه می کرد و به درد مردم توجه می کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علی شیرازی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی با اشاره به شخصیت حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک مرد میدانی گفت: در سال 1390 بسیاری از مسئولان کشور با حضور جمهوری اسلامی در سوریه و مبارزه با تروریسم مخالفت کردند اما رهبر معظم انقلاب فرمودند که باید این کار را انجام داد. اتفاق افتاد و حاج قاسم نمی دانست چگونه این طرح را اجرا کند.

رئیس سابق نهاد ولی فقیه در نیروی قدس افزود: شهید سلیمانی با تمام وجود وارد صحنه شد. حاج قاسم ساعت را نمی دانست، شبانه روز فرار می کرد، سوریه بود، عراق بود یا لبنان، آنقدر که حاج قاسم در میدان جنگ با داعش بود، در ایران نبود.

وی افزود: گاهی اگر می خواستیم جلسات را هماهنگ کنیم باید از 10 روز قبل جلسات را هماهنگ می کردیم، زیرا ایشان همیشه در منطقه حضور داشتند و زمانی که به منطقه می رفتند ساعت را نمی دانستند. بعد از ظهر. گاهی سردار سلیمانی 22 ساعت یا حتی در برخی روزها 23 ساعت در منطقه کار می کرد.

حجت الاسلام شیرازی یادآور شد: حاج قاسم سفری به عراق و سوریه داشت که ده تا پانزده روز به طول انجامید و بعد از آن آقای پورجعفری که واقعاً نیروی قابل اعتمادی بود و حتی یک خبر کوچک شخصی و محرمانه نمی گفت، سفر کرد. از یک سری مشکلات بعد از سفر به من گفت در این سفر 10 تا 15 روزه حاج قاسم حتی 10 ساعت هم نخوابیده است.

وی گفت: شهید سلیمانی بعد از اینکه از منطقه به ایران آمد، ساعت 5 یا 6 صبح رسید، یک ساعت فوت کرد و سر کار آمد. داشت می آمد.

رئیس سابق دفتر رهبر قدس گفت: سردار سلیمانی گاهی که در جلسه می‌نشست و می‌دید تحمل درد را ندارد، اما وقتی وارد موضوع می‌شد، این‌طور نبود که آن مرد خسته باشد یا دچار ناراحتی شود. سردرد، سردار سلیمانی هم مدام سردرد داشت، اما به درد بی اعتنا بود و درد جسمی خودش هم مهم نبود.

وی در پایان گفت: حاج قاسم سلیمانی فقط به درد جامعه نگاه می کرد و به درد مردم توجه می کرد. ایرانی بود یا عراقی، سوری، مسیحی، سنی یا شیعه با همه تلاش هایش در منطقه برایش فرقی نمی کرد از مظلومان و مظلومان دنیا حمایت کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید