سازمان استاندارد گزارشی از کیفیت سوخت ارائه دهد/دعوت از رئیس سازمان استاندارد برای حضور در جلسه شورا/ غلظت دی اکسید گوگرد چقدر است؟

ساعت: 17:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921797

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران خواستار ارائه گزارشی از وضعیت استانداردهای سوخت شامل سوخت نیروگاهی و غلظت دی اکسید گوگرد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی پیرهادی با اشاره به وضعیت آلودگی هوا گفت: نامه‌ای به رئیس سازمان ملی استاندارد ارسال کرده‌ام و از وی خواسته‌ام گزارشی از نگرانی‌ها در مورد کیفیت سوخت خودروها و سایر منابع از جمله سوخت در مقابل نیرو ارائه کند. گیاهان و به خصوص غلظت دی اکسید گوگرد.

وی گفت: بر اساس ماده 18 قانون هوای پاک وزارت نفت، این سازمان موظف شد تا پایان سال 1400 انواع سوخت را مطابق با استاندارد ملی در کشور تولید و توزیع کند، همچنین بر اساس در تبصره ماده 3 مفاد فنی همین قانون، سازمان استاندارد موظف شد سوخت را تدوین و مراحل اجرای آن را از طریق شورای عالی استاندارد پیگیری کند.

وی با بیان اینکه سازمان استاندارد نیز موظف به تدوین و نظارت بر استاندارد سوخت است گفت: ارسال گزارش کیفی و نتایج نمونه برداری به شورای شهر ضروری است.

پیرهادی همچنین از رئیس شورای شهر تهران خواست تا از رئیس سازمان استاندارد درخواست کند
دعوت می شود گزارشی از فعالیت استاندارد در زمینه آلودگی هوای تهران به مردم ارائه کند.

7170b128 31e1 416f abac 42189e7a5d53 خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید