پیام مهم سردار آزمون برای هواداران استقلال

پیام مهم سردار آزمون برای هواداران استقلال

سردار آزمون مهاجم تیم ملی کشورمان که یکی از امیدهای امیر کالا نوی برای موفقیت در جام ملت های آسیا است و البته رابطه بسیار خوبی با جواد نکونام دارد، در اردوی حجازی حضور یافت و با تبریک مربی ارشد جواد نکونام، آرزو کرد. موفقیت او در این دیدار سخنان جالبی رد و بدل شد…

سردار آزمون پس از پایان جام جهانی 2014 برزیل جایگاه ویژه و ثابتی در تیم ملی پیدا کرد و در جام ملت های استرالیا 2015 یکی از ارکان مهم تیم ملی کشورمان بود. البته جواد نکونام به عنوان کاپیتان ایران را همراهی می کرد و اگر بازی کابوس وار مقابل عراق نبود بدون شک می توانستیم نتایج بهتری بگیریم. سردار آزمون و جواد نکونام به بیان خاطراتی از جام ملت های استرالیا پرداختند و از روزهای خوش صحبت کردند.

یکی از نکات ویژه حضور سردار آزمون ادب و حرفه ای بودن او بود. سردار ضمن همراه داشتن تمامی تجهیزات تمرینی، 45 دقیقه قبل از شروع کار در کمپ حجازی حاضر شد تا هم فرصت کافی برای صحبت با سرمربی استقلال داشته باشد و هم حضور او خللی در زمان تمرین آبی ها ایجاد نکند. حرف خوب نکونام باعث شد در تمرین استقلال لقب سحرخیز را به او بدهند.

یکی از نکات ویژه ای که سردار آزمون در صحبت های خود با استقلالی ها مطرح کرد، موفقیت این تیم با سرمربی جدید بود. ملی پوش کشورمان در گفتگویی که قبل از شروع تمرین با بازیکنان استقلال داشت از اینکه می توانند با جواد نکونام همکاری کنند ابراز خوشحالی کرد و گفت: سرمربی بسیار خوبی دارید که سرشار از انگیزه و دانش است. قطعا خود آقای جواد با تحقیق در همه جوانب موضوع استقلال را انتخاب کرد و حالا که در کنارش هستید با تمام وجود و با انگیزه مثل او کار کنید. مطمئنم توانایی و شایستگی موفقیت را داری و امیدوارم در آینده نزدیک با همه شما و البته با سرمربی آقای نکونام شاهد موفقیت استقلال باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید