پیام مهم مهدی طارمی برای فدراسیون فوتبال

پیام مهم مهدی طارمی برای فدراسیون فوتبال

مهدی طارمی پس از برد دو برد تیم ملی فوتبال ایران مقابل کنیا اظهار داشت: برخی از ملی پوشان در لیگ و برخی در لیگ های خارجی بازی می کنند و به همین دلیل تا حدی هماهنگ نبودیم اما خوشبختانه موفق شدیم. برای بازی در لیگ بیایید این بازی را ببریم. ما میل زیادی برای حمله داشتیم و می خواستیم موقعیت ایجاد کنیم. این هدف خوبی است که در این اردو به آن دست یافتیم.

وی ادامه داد: در طول این بازی بهتر از حریف بودیم و می توانستیم بهتر بازی کنیم. با این حال، کمی ناهماهنگی در تیم وجود داشت. این را هم باید در نظر گرفت که کادر فنی و برخی بازیکنان جدید هستند. ما به زمان نیاز داریم تا به هم عادت کنیم. در مجموع اردوی خوب و امیدوارکننده ای داشتیم. من خودم انتظار این را نداشتم اما برخی شرایط بهتر از قبل بود.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اتلاف وقت بازیکنان کنیا در برخی نقاط بازی گفت: آنها زمان زیادی را تلف کردند و کاری از دست ما برنمی آمد. ما سعی کردیم کارمان را انجام دهیم و خدا را شکر توانستیم برنده شویم.

طارمی در خصوص کار زیر نظر امیر گالنووی تصریح کرد: اکنون یک سرمربی ایرانی هدایت تیم ملی را برعهده گرفته است. کم کم باید این موضوع را جمع کنیم. حالا ما همه یکی هستیم. انتظار نداشتم چنین اردوی خوبی داشته باشیم. فکر می کنم اگر وقت داشته باشیم می توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم. فعلاً به زمان نیاز داریم. از رسانه ها هم می خواهم که از تیم ملی برای ادامه راه خوبش حمایت کنند.

وی ادامه داد: قطعا هرچه بازی های تدارکاتی بیشتری داشته باشیم، شرایط بهتر خواهد شد. فیفادی هم زمان های ثابتی دارد اما نباید همزمان بازی ها را از دست بدهیم. هر چه بیشتر تمرین کنیم، بهتر می توانیم اتفاقات را رقم بزنیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: همه ما دوست داریم با تیم های خوب بازی کنیم. مثلاً دوست داریم با برزیل بازی کنیم و مثلاً 5 گل بزنیم، اما می توانیم تجربه کسب کنیم. در شرایطی که داریم، چنین کارهایی سخت و تقریباً غیرممکن است.

طارمی افزود: همه فیفاها مهم هستند. ما نباید یک فرصت را از دست بدهیم. امیدوارم بتوانیم قبل از جام ملت های آسیا بازی های دوستانه بیشتری برگزار کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید