پاسخ لازم به پیام پس از شکست جنجالی مقابل مهدی طارمی و یاران

پاسخ لازم به پیام پس از شکست جنجالی مقابل مهدی طارمی و یاران

هواداران فوتبال در ایران شب گذشته حس دوگانه ای از دیدار پورتو و پورتیموننسه از لیگ پرتغال داشتند. هر گلی که طارمی به ثمر می رساند شاید حس غرور و شادی زیادی به همراه داشت اما از سوی دیگر حضور نیازمند در دروازه حریف باعث ناراحتی بیشتر شد.

پس از مدت ها نیمکت نشینی، زمانی که تیم پورتیموننسه مقابل پورتو اعلام شد و نام پیام نیازمند به عنوان دروازه بان این دیدار مشخص شد، حس فوتبالی فوق العاده ای برای فوتبالدوستان ایران به وجود آمد. دروازه بان و مهاجم ایرانی در پرتغال و لیگ این کشور مقابل هم قرار گرفتند و این را می توان اتفاق مهمی دانست.

این دروازه بان ملی پوش اما در بازی شب گذشته در مقابل مهاجمان رقیب ناکام ماند و در نهایت تسلیم هت تریک مهدی طارمی شد و تیمش را با 7 شکست پشت سر گذاشت. چیزی که او آن را شبی تلخ و دردناک می نامد.

بعد از مدت ها توانستید راه تیم اصلی را پیدا کنید. در ابتدا این خبر خوبی برای هواداران فوتبال ایران بود اما نتیجه نهایی آن چیزی که انتظار داشتیم نشد.

در تمام این روزها و ماه ها با بالاترین انگیزه و توان فنی تلاش کردم تا به جایگاهی پایدار برسم. شاید بدشانسی من بود که این بازی را تجربه کردم. هیچ بهانه ای وجود ندارد، ما واقعا بد بودیم و نتیجه یک شکست سنگین بود. حالا می توانم بگویم ترکیب ما خیلی تغییر کرده و 8 بازیکن اصلی تیم خارج از ترکیب بودند که اکثر آنها مدافعان تیم بودند. البته بدون مدافعان اصلی به خصوص در پست مدافع میانی نمی توان به نتیجه دلخواه رسید.

البته نباید از قدرت پورتو به سادگی گذشت. آنها قبل از آن بازی به طور میانگین تقریباً سه گل در هر بازی به ثمر رساندند.

پورتو نیروی شماره یک در فوتبال پرتغال است. آنها در همه پست ها بازیکنان استثنایی دارند و البته همانطور که گفتم بدشانسی من این بود که در بدترین موقعیت مقابل آنها قرار گرفتیم. غیبت بازیکنان اصلی تیم و زیر پا گذاشتن ساختار دفاعی بدترین شرایط را مقابل آنها برای ما رقم زد. قطعا مقابل بهترین تیم پرتغال و یکی از بهترین های اروپا، بازی بدون هافبک میانی سخت است و نمی توان نتیجه بهتری را پیش بینی کرد.

رفتار مهدی طارمی با شما چگونه بود؟

انتظار رویارویی سخت تر و خشن تر از زدن سه گل را داشتید؟ (خنده) او واقعا بازیکن بزرگی است. از لحظه ای که فرود آمدم، موجی از انگیزه در چهره او ظاهر شد و می دانستم که سخت کار می کنم.

برای شما هم شب بدی بود. همیشه از شما به عنوان یک گالری آثار در آینده یاد می شود، اما …

ابتدا اجازه دهید از همه دوستانم به خاطر پیام های دلگرم کننده ای که دریافت کردم تشکر کنم. کسانی که به من ایمان دارند و می فهمند در فوتبال چه اتفاقی می افتد. باید دستم را روی زانوم بگذارم و دوباره بلند شوم. یک راه طولانی برای رفتن وجود دارد. اعتراف می کنم که شب برایم دردناک و تلخ بود. آینده مطمئناً آینده روشنی برای من دارد و به آن ایمان دارم. همه چیز در آینده تغییر خواهد کرد و این وظیفه من است که به تلاش ادامه دهم.

دیدگاهتان را بنویسید