آیا طارمی به تیم ملی بازمی گردد؟ / دلیل پیام های طارمی قبل و بعد از بازی با لبنان چیست؟

چالش دراگان اسکوچیچ سرمربی و مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران دیگر بر هیچکس پوشیده نیست. طارمی به دلیل همین چالش و تماس های بی پاسخ اسکوچیچ و سایر اعضای کادر فنی تیم ملی به اردوی این تیم برای بازی با لبنان و سوریه دعوت نشد.

ایران بدون طارمی در دیدار مقابل لبنان پیروز شد و حالا خود را برای بازی سه شنبه مقابل سوریه آماده می کند. دیداری که پیروزی در آن می تواند تا حد زیادی صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2022 قطر را رقم بزند.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با لبنان در پاسخ به این سوال که چرا طارمی با احترام و احتیاط دعوت نشد، گفت: تیم ملی ایران متعلق به همه ایرانی هاست نه یک بازیکن و یک مربی. او (طارمی) قطعا بازیکن بزرگی است و ما به بازیکنانی مثل او نیاز داریم، اما در عین حال او ارزش هایی دارد که باید به آنها احترام بگذاریم.

ساعاتی پس از مصاحبه اسکوچیچ، مهدی طارمی در توئیتی درباره تیم ملی ایران مقابل لبنان نوشت: برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. انشاالله با یاری خدا و درایت تیم ملی موفق خواهیم شد.

طارمی پس از پیروزی مقابل لبنان به این کار ادامه داد و با تمجید از عملکرد تیم ملی ایران گفت: برای پیروزی لبنان و تداوم برتری به ملی پوشان تبریک می گویم و خسته نباشید. زنده باد ایران. “

به نظر می رسد مجموع این اتفاقات و واکنش ها به معنای حل مشکلات طارمی و اسکوچیچ در هفته های آینده باشد و احتمال بازگشت طارمی به اردوهای بعدی تیم ملی وجود دارد.

روزنامه پرتغالی اوجوگو نیز به این موضوع پرداخته است. این روزنامه در گزارشی با عنوان «طارمی جنجال ها را کنار می گذارد و برد ایران را فراموش نمی کند» به پیروزی تیم ملی ایران بدون طارمی اشاره کرده است.

این روزنامه در بیانیه ای نوشت: مهاجم پورتو پس از پیروزی در دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل لبنان در شبکه های اجتماعی واکنش نشان داد. طارمی سعی دارد در شبکه های اجتماعی ثابت کند که بحث با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم به پایان رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید