آیا سردار آزمون به تیم ملی بازمی گردد؟

آیا سردار آزمون به تیم ملی بازمی گردد؟

طبق قوانین باشگاه های حرفه ای، بازیکن باید برای انجام هرگونه فعالیت ورزشی خارج از تمرین و مسابقه با باشگاه خود هماهنگ شود. سردار آزمون در ایام نوروز در سفر خود به گنبد به سالن والیبال رفت و با همشهریان خود که با مجوز باشگاه بایر لوکوسن بود به بازی والیبال پرداخت.

او چند روز پیش در این باره توضیح داد: «چند روز پیش دیدم عکس هایی از من در حال بازی والیبال بود که برخی فکر می کردند توهین به تیم ملی است اما هرگز اینطور نبود. علی دایی یکی از الگوهای من است که همیشه با علاقه و فداکاری برای تیم ملی به یادگار مانده و همیشه سعی کرده ام اینطور باشم. در مورد حضورم در سالن والیبال ماجرا از این قرار بود که در گنبد چهار نفره برگزار می شد و به اصرار همشهریانم و برای خوشحالی آنها در این مسابقات شرکت می کردم. هیچ وقت دوست نداشتم به تیم ملی پشت کنم و این بار اینطور نبود. من حتی از بایرلورکوزن برای بازی والیبال مجوز گرفتم.

سردار آزمون پس از مصاحبه امیر کالا نوی در خصوص غیبت وی در اردوی تیم ملی که پس از بازی با روسیه برگزار شد، با سرمربی تیم ملی تماس گرفت و به نوعی از وی دلجویی کرد. بر این اساس به نظر می رسد سردار آزمون در اردوی بعدی به اردوی تیم ملی دعوت شود.

دیدگاهتان را بنویسید