آیا سیدجلال حسینی به میادین بازمی گردد؟

آیا سیدجلال حسینی به میادین بازمی گردد؟

ظاهرا کاپیتان پرسپولیس پس از مشورت با دوستان و اقوام برای خداحافظی از فوتبال مردد است. پیش از این نوشتیم که سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس قصد دارد پس از قطعی شدن تصمیم خود، تصمیم خود را به صورت رسمی با رسانه ها و افکار عمومی در میان بگذارد.

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که در ادامه همکاری با این باشگاه تردید دارد، چهارشنبه گذشته به دفتر باشگاه رفت اما در نهایت نتوانست با مدیران باشگاه به توافق نهایی برسد. کاپیتان پرسپولیس از دراویش و نزدیکانش مهلت چند روزی خواست تا آینده کاری خود را رقم بزنند. حسینی نیز از جمله افرادی است که قراردادش در پایان فصل به پایان رسید و این فصل را می توان آخرین فصل حضورش در پرسپولیس دانست اما هنوز تصمیمی برای خداحافظی نداشته است.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس پیشنهاد داد در صورتی که کاپیتان تیمش قصد خداحافظی از دنیای فوتبال را دارد به ستاد سرخپوشان اضافه شود. حسینی که فوتبالیست سرد و گرمی را تجربه کرده بود بلافاصله پاسخی به رضا درویش نداد و از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصمیم درست و اصولی خواست.

ظاهرا قرار بوده سیدجلال حسینی اول هفته جاری (شنبه یا یکشنبه) به دفتر باشگاه پرسپولیس برود یا پاسخ خود را تلفنی به مدیرعامل باشگاه گزارش دهد اما …

رضا درویش در گفت و گو با پخش این ورزشگاه که از شبکه 5 سیما پخش شد، گفت: او کاپیتان پرسپولیس و یکی از پرتلاش ترین بازیکنان است. ما می خواهیم قدوسیت او حفظ شود. وی ادامه داد: طبق صحبت های اخیر وی اعلام کرد که در خدمت پرسپولیس و این تیم است که می تواند مفید باشد، بنابراین در این هفته با او دیدار خواهیم کرد و به نظرم به احتمال زیاد به کادر فنی پرسپولیس اضافه خواهد شد. “

اکنون شنیده ایم که سیدجلال حسینی از خداحافظی قبل از نشست خبری رضا درویش از رسانه ها ناراحت است و گلایه دارد. کاپیتان بر این باور است که مدیرعامل پرسپولیس باید به او اجازه می داد در این زمینه تصمیم خود را بگیرد و نشست خبری برگزار کند اما …

گفتنی است سیدجلال حسینی در سال های اخیر همواره با انتشار خبر خداحافظی خود توسط دیگران مخالف بوده و حتی به کارلوس کی روش نیز واکنش نشان داده است.

بنابراین ممکن است سیدجلال حسینی بخواهد یک سال دیگر بازی کند. با این حال به نظر می رسد یحیی گل محمدی با خرید مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گلسیانی نظر فنی دیگری در مورد سیدجلال بازیکن خواهد داشت!

دیدگاهتان را بنویسید