آیا پرسپولیس به لیگ قهرمانان بازمی گردد؟

آیا پرسپولیس به لیگ قهرمانان بازمی گردد؟

مدیر امور بین الملل و رئیس کمیته مجوزهای حرفه ای باشگاه پرسپولیس گفت: با باز شدن سامانه CLAS اسناد و مدارک توسط باشگاه پرسپولیس بارگذاری می شود. بر این اساس تکمیل بخش پرسنل قبل از موعد مقرر تکمیل شد.

امیرعلی حسینی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: حدود یک ماه است که سامانه مربوط به صدور مجوزهای حرفه ای افتتاح و شروع به کار کرده است. البته ما در باشگاه پرسپولیس از قبل آماده سازی و جمع آوری مدارک را شروع کرده بودیم. در سیستم همه بخش ها با هم باز بودند اما هر دپارتمان طبق برنامه مشخصی بسته می شود و همه بخش ها تا روز آخر باز نیستند. بر این اساس اولویت کار در باشگاه و مشخصا در کمیته صدور مجوز که به عهده من است مشخص شد که این امور و کمیته زیر نظر مستقیم مدیرعامل است. هیئت مدیره نیز گزارش فعالیت های خود را از طریق مدیر عامل دریافت می کند.

و ادامه داد: اولین قسمتی که باید انجام می شد قسمت پرسنلی بود که چند روز مانده به موعد آن را آپلود کردیم. در بخش پرسنل مدارک افرادی مانند منشی، مدیر عامل، مدیر مالی، مدیر تیم، مدیر رسانه، مسئول امنیتی، سرمربی و مربی (دستیار اول)، مربی بدنساز، مربی دروازه بان، مشاور حقوقی، پزشک، فیزیوتراپیست را وارد و بارگذاری کنید. ، مدیر آکادمی، سرمربیان و مربیان تیم اول و مواردی از این قبیل انجام می شود.

این مسئول کمیسیون صدور مجوزهای حرفه ای تاکید کرد: قدم بعدی ما ورود و بارگذاری مدارک مربوط به زیرساخت است که شامل مواردی مانند ساختمان مرکزی، ورزشگاه مسابقات، ورزشگاه و کمپ تمرینی تیم اصلی و ورزشگاه و کمپ آکادمی فوتبال است. باشگاه البته همزمان سایر موارد نیز در حال انجام است اما ترتیب بارگذاری مدارک طبق برنامه زمانی اعلام شده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید