آیا امیرحسین حسین زاده به استقلال بازمی گردد؟

آیا امیرحسین حسین زاده به استقلال بازمی گردد؟

امیرحسین حسین زاده از زمانی که در لیگ اصلی تهران برای مقاومت به میدان رفت و البته اعتماد مربیان را در تیم های جوانان و نوجوانان به دست آورد، آینده درخشانی در انتظارش بود. هافبک میانی سابق سایپا که در استقلال به عنوان وینگر و حتی گاهی مهاجم سایه و گل به پست هایی منتقل شد و البته توانست توانایی های خود را به اثبات برساند. یادتان باشد حسین زاده قبل از پیوستن به استقلال از ناحیه رباط صلیبی شدید آسیب دید و زمانی که آبی‌پوشان را بر تن کرد، هرگز تصور نمی‌کرد خیلی زود به بازیکن مهمی تبدیل شود و در یکی از تیم‌های بزرگ آسیا شروع به درخشش کند.

در سال قهرمانی استقلال، امیرحسین حسین زاده گل های حساسی به ثمر رساند و موقعیت های زیادی برای مهاجمان شاگردان مجیدی ایجاد کرد. قابل پیش بینی بود که حسین زاده به زودی مورد توجه یک تیم اروپایی قرار بگیرد و به عنوان پدیده لیگ ایران راهی قاره سبز شود. اتفاقا حسین زاده پس از یکی دو دعوت به اردوی تیم ملی بزرگسالان، مورد توجه شارلوای بلژیک قرار گرفت و با توجه به علاقه مدیران این تیم به بازیکنان ایرانی، پیراهن این تیم را بر تن کرد.

حسین زاده خیلی دیر به تمرینات شارلوا اضافه شد اما برای لحظاتی به عنوان بازیکن تعویضی و گاها به عنوان بازیکن ثابت توانست خود را در افکار سرمربی این تیم جا بیاندازد. او تا اینجای فصل 11 بازی برای شارلوا انجام داده و تنها 437 دقیقه در زمین حضور داشته است. او در این دیدارها در دیدار مقابل هونک، آنتورپ، سیرکل بروژ، کورتریک و اندرلخت 5 بار به عنوان بازیکن ثابت به میدان آمد و هر 5 بار با تصمیم سرمربی از زمین مسابقه اخراج شد. او 6 بار مقابل یوپن، اندرلخت، سن ترودن، استاندارد لیژ، لوون و خنت به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

ستاره 22 ساله سابق استقلال در آن دیدارها یک گل به ثمر رساند. او در روزی که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد، تنها گل تیمش را مقابل سن ترویدن به ثمر رساند. اما گل حسین زاده اجازه نداد شارلوا از این دیدار یک امتیاز کسب کند. حسین زاده 3 ملی پوش در کارنامه خود دارد. او برای اولین بار مقابل الجزایر در یک بازی تدارکاتی به میدان رفت و بعداً در 2 بازی مقدماتی جهانی مقابل لبنان و کره جنوبی در ترکیب تیم ملی قرار گرفت.

او که امیدوار بود در فهرست 25 نفره تیم ملی قرار بگیرد و حضور در جام جهانی 2022 را تجربه کند، فقط می توانست مسابقات را از تلویزیون تماشا کند. شاید اگر تغییراتی روی نیمکت تیم ملی ایجاد نمی شد و دراگان اسکوچیچ به همکاری با فدراسیون فوتبال ایران ادامه می داد، حسین زاده می توانست در قطر بازی کند.

حالا با توجه به شرایط نه چندان خاصی که حسین زاده در شارلوا تجربه می کند، این احتمال وجود دارد که وی به صورت قرضی از این تیم بلژیکی جدا شود. دو مقصد مهم برای او وجود دارد. بازگشت به استقلال که بعید است و انتقال به اتحاد کلبا که نیمکتش فرهاد مجیدی است. انتقال دوم بیشتر از اولی است. چون هم مجیدی می داند که حسین زاده و اتحاد کلبا می توانند مبلغ انتقال را پرداخت کنند. با این حال همه این تحولات به دیدارهای آینده و شرایط حسین زاده در شارلوا بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید