آیا استقلال ستاره شد؟ انتقاد عجیب از امیرحسین حسین زاده

آیا استقلال ستاره شد؟  انتقاد عجیب از امیرحسین حسین زاده

بعد از باخت استقلال مقابل نساجی، مجیدی و امانوف به اندازه امیرحسین حسین زاده مورد انتقاد قرار نگرفتند. چند تن از هواداران استقلال معتقدند او برای لذت دلال ها دریبل می زند و برای رفتن به تیم های عربی فوتبال بازی می کند. عجیب است که نام ایجنت حسین زاده نیز در صفحه های هواداران به چشم می خورد و …

این در حالی است که حسین زاده به گفته کارشناسان در کنار یمگا بهترین بازیکن امسال استقلال بود و بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشت. او چندین بازی برای استقلال انجام داد و مجیدی از عملکرد او راضی بود. حسین زاده البته یکی دو موقعیت مقابل نساجی را هدر داد و کمی مراقب بود، اما انصاف نیست که همه کاسه کوزه های گمشده روی او بیفتد. در همان مسابقه اما خطرناک ترین بازیکن تیمش بود که توانست یک بار با فراری خوب گلزنی کند اما هاگیگی با پا توپ را هل داد و اجازه باز شدن در نساجی را نداد.

حسین زاده در پایان بازی به دلیل چند مشکل رایج اشک ریخت و با گریه ورزشگاه آزادی را ترک کرد. بعد از آن فضای مجازی علیه این بازیکن بود اما مطمئناً استقلالی های واقعی به خوبی می دانند که بازیکن 22 ساله ای که استعداد بالایی هم دارد نباید خیلی تحت فشار قرار بگیرد و فقط مقصر باخت او را مقصر دانست.

دیدگاهتان را بنویسید