حمله امیرحسین صادقی به مدیران استقلال

حمله امیرحسین صادقی به مدیران استقلال

امیرحسین صادقی مدافع سابق استقلال و تیم ملی در خصوص شرایط جدایی آبی ها و فرهاد مجیدی از این تیم گفت وگویی انجام داد که بخش هایی از آن را در ادامه می خوانید:

* سکوت خبری که در حال حاضر در استقلال وجود دارد واقعا تعجب آور است. مدیران و مربیان استقلال مدام می گفتند که برای هواداران کار می کنند. اما اکنون پاسخی برای سوالات هواداران وجود ندارد و هر روز که می گذرد استرس بیشتر می شود. اگر استقلال بهترین تیم کشور باشد فقط مورد حمایت این هواداران قرار می گیرد و بدون حمایت آنها هرگز نمی تواند جایگاهی کسب کند و قطعا تعامل هر تیمی با هواداران الزامی است.

* با روزه داری همه استقلالی ها در سکوت اتفاق جالبی نمی افتد. اعتبار باشگاه استقلال آنقدر کم نیست که از عده ای به عنوان مربی استقلال یاد شود. عاقبت این دغدغه ها و لوازم جانبی فقط در اختیار کارکنان باشگاه برای اطلاع رسانی به مردم است. احساس می کنم مدیران باشگاه بعد از قهرمانی همچنان خوشحال هستند و نمی دانند سرنوشت استقلال چه خواهد شد. استقلال برای فصل بعد به بستری آرام نیاز دارد که ارزش تلاش را ندارد.

* فصل گذشته سعی کردند جلوی حاشیه ها را بگیرند و می خواستند مشکلات باشگاه را حل کنند اما حالا سکوت بیش از حد ضربه مهلکی برای باشگاه است. چگونه در شب قهرمانی فرهاد مجیدی خداحافظی کرد در حالی که هیچکس از آن خبر ندارد و تاکنون هیچ مقامی برای روشن شدن این موضوع صحبتی نکرده است. یکدفعه هواداران بیکار شدند و نیازی به توضیح ندارم؟

* سود اصلی این بود که فرهاد مجیدی بعد از قهرمانی خداحافظی کرد و 2 روز بعد قرارداد بعدی را امضا کرد. مشخص نیست که رضایت نامه او چه زمانی از سوی باشگاه صادر شده است. چرا کسی این مشکلات را توضیح نمی دهد؟ از نظر فنی استقلال مشکلی ندارد اما حواشی این تیم فرو می ریزد مگر اینکه هر چه زودتر حاشیه ها را ریشه کن کنند.

* مشخص است که فرهاد مجیدی خیلی وقت پیش رفت و مبلغی برای این موضوع پرداخت شد، چون باشگاه شوکه نشده و خیلی زود قرارداد بعدی مدیریت و مجیدی بسته شد. با توجه به اینکه مدیران استقلال از این مشکل مطلع هستند، قطعا برای مذاکره با گزینه های مربیگری برنامه ریزی کرده اند. سوال اینجاست که چرا هیچکس از این تصمیمات و گزینه ها و دلایل خداحافظی فرهاد مجیدی خبر نمی دهد؟ حتی به عنوان پیشکسوت استقلال هم داخل باشگاه را نمی شناسم.

کسی می تواند به ما بگوید چطور رضایت مجیدی را دادید؟ / مدیران استقلال در باد قهرمانی می خوابند / چه انتظاری از مربی خونه به خونه در تیم ملی دارید؟

* به جایی رسیدم که با سابقه حضور در دو دوره مسابقات جهانی، فقط مثل یک هوادار می نشینم و مسابقات را تماشا می کنم. من فقط به بازیکنان و لژیونرها امیدوار هستم و از فدراسیون ناامید هستم، چرا که مدیران فدراسیون هیچ سکویی برای فوتبال کشور نگذاشته اند و فقط چند دلال برای منافع شخصی ورزش کشور را تخریب می کنند. به جز پیکان و استقلال، هیچ تیم دیگری برای جوانان ارزش قائل نیست.

* مربی خونه به خونه که هیچ کاری برای تیم ملی نمی تواند بکند. ما 20 لژیونر داریم و شاید مهدی قائدی به خاطر ستاره های زیاد بازی نکند. اینها تلاش کیروش است که در فوتبال ایران ستاره ساخت. اما اکنون می بینیم که ستاره های بسیار کمی در لیگ داریم و نسل بعدی فوتبال ما در خطر است. مجیدی بار دیگر موفق شد بازیکنان جوانی را به فوتبال کشور معرفی کند اما در سایر تیم ها به جز پیکان خبری از بازیکن سازی نیست. 2 سال دیگر جایگاه تیم پیکان را با استفاده از جوانان خواهید دید.

دیدگاهتان را بنویسید