پدیده جدید استقلال چطور؟ مثل امیرحسین حسین زاده

پدیده جدید استقلال چطور؟  مثل امیرحسین حسین زاده

اخیراً برخی از بازیکنان بندهایی را در قرارداد خود لحاظ می کنند که با وجود قرارداد به راحتی اردوی تیم را ترک می کنند، زیرا به راحتی به این بندها می رسند و نمی توانند با شکایت باشگاه فعلی خود مواجه شوند.

در قرارداد امیرحسین حسین زاده عنوان شده بود که با پرداخت 250 هزار دلار می تواند قبل از پایان قرارداد از اردوی آبی پوشان خارج شود. حالا او راهی تیم شارلوا شده و باشگاه بلژیکی اعلام کرد این پول را به حساب “آبی ها” واریز خواهد کرد.

شاید زمانی که استقلال با امیرحسین حسین زاده قرارداد بست، فکر نمی کرد این بازیکن یک ستاره و سرمایه باشد و به همان 250 هزار دلار بسنده کند. هرچند در باشگاه های حرفه ای اینطور نیست، اما قطعا بند آزادسازی قرارداد بازیکنان جوان بدون هیچ پیش بینی در مورد آینده آنها وضع می شود تا باشگاه فعلی متضرر نشود. به عنوان مثال، سانتاکلارا فصل گذشته پس از جذب محمد محبی که اتفاقاً به استقلال علاقه مند شده بود، بند فسخ 3 میلیون یورویی را در قرارداد خود گنجاند.

استقلال امیرحسین حسین زاده را به راحتی از دست داد. امیدوارم حداقل قرارداد بازیکنانی مثل امیرعلی صادقی در جمع آبی پوشان بسته شود. بازیکنی که هر دو گل آبی ها را مقابل شاگردان پیرلو به ثمر رساند. او با عضویت در تیم امید و جوانان دیر یا زود مورد توجه تیم های اروپایی قرار می گیرد و امیدواریم حداقل این بازیکن با مبلغ 250 هزار دلار جابه جا نشود.

دیدگاهتان را بنویسید