پرسپولیس چطور مثل استقلال از آسیا حذف می شود؟

پرسپولیس چطور مثل استقلال از آسیا حذف می شود؟

کنفدراسیون فوتبال آسیا ماه ها پیش به تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا مهلت داد تا بدهی خود را پرداخت کنند و مدارک مربوطه را تا 10 اسفند ماه در سایت بارگذاری کنند که باشگاه استقلال با 20 روز تاخیر این کار را انجام داد. استدلال باشگاه استقلال مبنی بر تاخیر پرداخت از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا رد شد و با توجه به مسائل مالی مهم‌ترین عامل در کسب مجوز حرفه‌ای، به نظر می‌رسد که استقلال با وجود ارسال مدارک در سایت‌های دیگر، شانس کمی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

اما جالب است بدانید که پرسپولیس نیز مانند استقلال با خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا مواجه است. مهم ترین موضوع AFC بعد از بحث مالی، مالکیت است. این موضوع از سوی کنفدراسیون فوتبال باشگاه های آسیا به دو باشگاه گزارش شده است. وزارت ورزش و جوانان که مالک هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است، اخیراً به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که تنها مالک پرسپولیس است و وزارت اقتصاد و دارایی مالک استقلال شده است.

باید منتظر ماند و دید که آیا این انتقال که جزییات آن منتشر نشده، مورد قبول کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار می گیرد یا خیر. اگر این تغییر مالکیت رسمی باشد، پرسپولیس و همچنین استقلال شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید