کشف ستاره نوظهور در استقلال; ساپینتو جایگزینی برای حسین زاده پیدا کرد!

کشف ستاره نوظهور در استقلال;  ساپینتو جایگزینی برای حسین زاده پیدا کرد!

تیم فوتبال استقلال تهران که در اولین بازی دوستانه خود در اردوی ترکیه مقابل تیم گنچلبیر به تساوی بدون گل دست یافت، در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی ترکیه موفق شد شاگردان فاتح کاراگومروک تحت هدایت آندره آ پیرلو ایتالیایی را با دو گل شکست دهد. تمامی بازیکنان تیم فوتبال استقلال در این بازی متوالی وارد زمین شدند اما عارف غلامی و کاوه رضایی به صورت انحصاری با بدنساز استقلال کار کردند و در این بازی به میدان نرفتند.

نکته جالب این مسابقه، گلزن آن بود. امیرعلی صادقی، هافبک جوان آبی ها، هر دو گل استقلال را در آن بازی به ثمر رساند تا خودش را به عنوان بازیکنی تاثیرگذار برای سرمربی پرتغالی استقلال معرفی کند و مطمئنا آبی ها را امیدوار کرد که یک هافبک جوان تاثیرگذار داشته باشند که می تواند جایگزین امیرحسین شود. .فیل حسین زاده هم.

فصل گذشته که مهدی کایدی از استقلال جدا شد، حسین زاده در تمرینات و اردوها خوش درخشید و نوید پدیده جدیدی را داد و همین اتفاق افتاد و موفق شد مانند کایدی به ستاره تاثیرگذاری تبدیل شود و حالا باید دید در مورد صادقی هم این اتفاق می افتد یا خیر. خیر به خصوص اینکه آبی ها هنوز نتوانسته اند جانشین مناسبی برای حسین زاده جذب کنند و انتقال محمد محبی از سانتا کلارا به این تیم هنوز قطعی نشده است. حسین زاده تنها پس از یک فصل حضور در استقلال و درخششی که او را حتی به تیم ملی هم رساند، با توجه به بند آزادسازی قراردادش توانست از این تیم جدا شود و به شارلوا بلژیک برود و هواداران این تیم نگران غیبت او هستند. در فصل آینده برای استقلال بزرگ است.

این در حالی است که آبی ها در آن پست به محمد محبی چشم دوخته اند اما شاید صادقی در اردوی ترکیه خیال ساپینتو را در پست هافبک هجومی راحت کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید