برنامه باشگاه استقلال برای جایگزینی ساپینتو چیست؟

برنامه باشگاه استقلال برای جایگزینی ساپینتو چیست؟

باشگاه استقلال پس از تصمیم کمیته انضباطی که حمایت از شخصیت حقوقی سرمربی استقلال بود به شدت از ریکاردو ساپینتو دفاع کرد و این بدان معنا نیست که باشگاه استقلال علاقه مند به ادامه همکاری با ریکاردو ساپینتو است.

اگر باشگاه استقلال قصد ادامه همکاری با ریکاردو ساپینتو را داشت، قبل از خروج این مربی از تهران و صدور رای کمیته انضباطی برای این مربی، این قرارداد را تمدید می کرد.

گفته می شود در میان گزینه هایی که برای هدایت استقلال مطرح شده، جواد نکونام به آبی پوشان نزدیک شده و روند مذاکرات به خوبی پیش می رود و اگر اتفاق خاصی نیفتد، این مربی به زودی به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی خواهد شد. از استقلال

او پیش از ریکاردو ساپینتو از سوی آگرلو به عنوان گزینه اصلی باشگاه استقلال معرفی شد اما به حضور خود در تیم فولاد ادامه داد. در صورت تایید وزارت ورزش و جوانان، جواد نکونام به زودی به عنوان سرمربی جدید استقلال رونمایی می شود.

مهدی رحمتی و ساکت الهامی دیگر گزینه های هدایت استقلال بودند که در فضای مجازی با استقبال خوبی از سوی جمعیت مواجه نشدند و به همین دلیل باشگاه می خواهد کار را با جواد نکونام تمام کند. اگر مذاکرات با جواد نکونام به نتیجه مثبتی نرسد، استقلال دوباره سراغ مربی خارجی می رود.

دیدگاهتان را بنویسید