پاسخ مدبرانه مهدی طارمی به انتخاب مقصد جدید

پاسخ مدبرانه مهدی طارمی به انتخاب مقصد جدید

مهدی طارمی یکی از ستاره های تیم ملی بود که پس از بازگشت به تهران مقابل دوربین خبرنگاران قرار گرفت و به این سوال درباره خودش و وضعیت تیم ایران پاسخ داد. او سخنان جالبی گفت که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

دستاورد کافا پرورش ذهنیت یک قهرمان بود

باید در این مسابقات شرکت می کردیم. مهم ترین دستاورد این مسابقات این بود که ذهنیت قهرمانی به بچه ها القا شد. به نظر من خیلی مهم است. کسب این جام به ما انگیزه می دهد تا با اعتماد به نفس بالاتری در جام ملت های آسیا حاضر شویم.

آقای برهنه در کفا و جایزه ویژه؟

هیچ کس نمی تواند به صورت فردی در یک رشته گروهی موفق شود. این حاصل تلاش همه پسران است و از آنها تشکر می کنم که به من کمک کردند تا گل های زیادی بزنم.

پاسخی به انتقاد از حضور در مسابقات کافا

وقتی مقابل تیم های بزرگتر بازی می کنید، کیفیت تیم بالا می رود، اما ما توانستیم به اهداف خود برسیم و برنامه های خود را در این مسابقات محقق کنیم. همانطور که گفتم مهمترین دستاورد این بازی ها ذهنیت قهرمانی است که باید در کودکان ایجاد شود.

این روال نباید ادامه پیدا کند

قطعا از این به بعد باید دوستان قوی تری وجود داشته باشد تا نقاط ضعف و قوت خود را پیدا کرده و بهبود بخشیم. اگر این روال ادامه پیدا کند قطعا در جام ملت ها به مشکل می خوریم.

مقصد فصل جدید اروپا یا عربستان؟

انشاالله در آینده متوجه میشی!

مصدومیت علیرضا و سعید تیم را شوکه کرد

بیشتر فوتبالیست های ما از اروپا آمده اند و خسته ترند. بعد از یک فصل طولانی و جام جهانی نیم فصل، فشار زیادی روی اکثر بازیکنان بود. روی بچه ها هم خیلی تاثیر گذاشت. در بازی اول اتفاق بدی برای بچه ها افتاد و خدا را شکر درگیری علیرضا بیرانوند و سعید عزت اللهی به خوبی پیش رفت. سپس تیم شوکه شد. متأسفانه خوب بازی نکردیم اما رفته رفته بهتر شدیم. ما در نیمه دوم گل زدیم و طبیعی است که در فینال به حریفی که در زمین خودش بازی می کند و تیم قابل احترامی است گل بزنی. آنها فشار خود را افزایش دادند و ما می خواستیم برد خود را حفظ کنیم. همانطور که گفتم ذهنیت قهرمانی برای ما خیلی مهمتر بود و ریسک نکردیم تا اتفاق دیگری رخ ندهد.

داستان تاریخ مشترک و نمایش وحدت

وقتی یک تیم متحد می شود، چنین داستانی بیرون می آید. در هر زمینه ای منتقدانی وجود دارند. شما همیشه نمی توانید بگویید من کامل هستم. هیچ بازیکن و تیمی کامل نیست. ما به همه احترام می گذاریم و تمام تلاش خود را می کنیم تا پرچم ایران هر روز بالاتر برود.

حضور سه بوشهری در خط حمله تیم ملی؟

وضعیت تهاجمی تیم ملی خوب بود. محبی و قیدی به تازگی به اردو اضافه شده اند و برای نمایش بیشتر به زمان نیاز دارند. قطعا در آینده بیشتر از آنها خواهیم شنید.

دیدگاهتان را بنویسید