مقصد جذاب مهدی طارمی در اروپا مشخص شد

مقصد جذاب مهدی طارمی در اروپا مشخص شد

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد اما هنوز سرنوشت این بازیکن برای ماندن در پرتغال یا جدایی از این تیم مشخص نیست. پورتو در این فصل پیشنهاد تمدید قرارداد مهاجم ایرانی خود را داشت که طارمی این پیشنهاد را نپذیرفت. نام این بازیکن که می خواهد به تیم بزرگتری برود هر از چند گاهی در کنار باشگاه هایی از ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و انگلیس مطرح می شود اما این گمانه زنی ها تاکنون نتیجه ای در بر نداشته است.

آخرین تیمی که گفته می شود به طور جدی به طارمی علاقه مند است، باشگاه الهلال عربستان بود که پیش از این موسی مارگا را از پورتو به خدمت گرفته بود، اما گفته می شد طارمی دوست دارد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد و علاقه زیادی به بازی در ال هلال دارد. هلال و سایر تیم ها آسیایی نیست. این در حالی است که فنرباغچه که در رده دوم لیگ ترکیه با 5 امتیاز کمتر از گالاتاسرای قرار دارد و امیدهایش برای قهرمانی کم رنگ است، برای جذب طارمی در فصل آینده تلاش کرده است.

این خبر در مطبوعات ترکیه به نقل از روزنامه اسپانیایی مارکا منتشر شد. در ادامه اسپورت تی وی پرتغال تایید کرد که طارمی از ترکیه پیشنهاد دارد و این پیشنهاد از طرف عیسی سرمربی فنرباغچه است که سابقه تقابل با طارمی را دارد. زمانی که این مربی در تیم بنفیکا پرتغال مشغول به کار بود. این اولین بار نیست که فنرباغچه برای جذب طارمی تلاش می کند. این باشگاه در آخرین نقل و انتقالات تابستانی عیسی طارمی را به خدمت گرفت اما پورتو با جدایی بازیکن ایرانی خود موافقت نکرد.

با توجه به اینکه تنها یک فصل از قرارداد طارمی باقی مانده است و پورتو زمان زیادی برای درآمدزایی از طریق انتقال طارمی ندارد، بعید نیست این بازیکن به باشگاه هایی فروخته شود که در نقل و انتقالات تابستانی آینده پول بیشتری به پورتو بدهند. . البته رضایت این بازیکن هم شرط است و طبق اطلاعاتی که داریم طارمی علاقه ای به حضور در مسابقات قهرمانی ترکیه ندارد و می خواهد شانس خود را با بازی در انگلیس امتحان کند.

دیدگاهتان را بنویسید