پیام ویژه کاپیتان محبوب برای هواداران پرسپولیس

پیام ویژه کاپیتان محبوب برای هواداران پرسپولیس

محمد پنجعلی کاپیتان و آخرین مدافع تیم ملی و البته یکی از بهترین هایش در پستی که در اختیار داشته 45 بازی ملی را در کارنامه خود دارد و معتقد است در این دوره از رقابت های جام جهانی این فرصت را داریم که صعود به عنوان تیم دوم گروه به شرط فراهم شدن شرایط لازم برای این صعود. پنجعلی درباره وضعیت پرسپولیس هم صحبت می کند که در ادامه می خوانید:

* به نظرم گروهی که در آن هستیم گروه خوبی است و این شانس را به تیم ملی فوتبال ایران می دهم تا صعود را در نظر بگیرد. به غیر از انگلیس، تیم هایی مثل آمریکا یا برنده پلی آف اروپا آنقدر تیم نیستند که نتوانیم مقابل آنها خوب بازی کنیم. حتی مقابل انگلیس هم شانس کسب حداقل امتیاز وجود دارد. بازی های ایران مقابل آرژانتین، پرتغال یا اسپانیا را به یاد بیاورید. ما توانایی ها و ظرفیت های خوبی داریم اما باید از فرصت باقی مانده نهایت استفاده را ببریم و از دید حرفه ای به آن نگاه کنیم.

* آمریکا این تیم جام جهانی 1998 نیست و ما آن تیم نیستیم. اگرچه در آن زمان تیم بسیار خوبی داشتیم، اما بازیکنانی که اکنون در خدمت تیم ملی هستند در بهترین شرایط هستند و در بالاترین سطح فوتبال اروپا و جهان بازی می کنند. مهدی طارمی، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و سایر بازیکنان توانایی های فنی بالایی دارند و می توانند عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهند. تنها دغدغه من در این زمینه این است که در کارهای فردی خیلی خوب هستیم اما وقتی دور هم جمع می شویم مشکلاتی وجود دارد که باید حل شود وگرنه در جام جهانی مشکل خواهیم داشت.

* با توجه به فرصتی که داریم، بهترین گزینه حفظ اسکوچیچ است و باید از او حمایت کامل شود. ما باید اردوهای باکیفیتی برگزار کنیم و باید زمان خود را مدیریت کنیم تا بازیکنان تا حد امکان زمان بیشتری را در کنار هم بگذرانند تا بتوانیم در کار تیمی به اهداف خود برسیم.

* آبروی ورزش ایران و آینده فوتبال ما خوب نیست. صحبت در مورد موضوعاتی مانند سحر و جادو اصلاً خوب نیست. اینکه در فوتبال ایران از نام جادوگری استفاده می شود به هیچ وجه زیبنده ورزش ما نیست و باید با افرادی که چنین جریاناتی را می سازند برخورد سخت گیرانه داشته باشیم. در گذشته ما هم راز و نیاز داشتیم، اما یک دل بود و بین ما و خدا بود، اما بحث سحر و جادو برای پول، سوالی است که باید جدی گرفته شود.

*متاسفانه پرسپولیس در ابتدای قهرمانی مدعی اصلی قهرمانی بود اما رفته رفته شانس خود را کاهش داد. من فقط یک کلمه می گویم، زندگی ادامه دارد. من به عنوان یک پیشکسوت وظیفه دارم از تیم محبوب، بزرگ و قابل احترام پرسپولیس حمایت کنم و از آن دفاع کنم. هواداران هم نشان دادند که شرایط را به خوبی درک می کنند و می دانم که هم از تیم حمایت خواهند کرد و هم از بازیکنان.

*باید قبول کنیم شانس پرسپولیس برای قهرمانی کم شده اما اینجا پایان دنیا نیست. پرسپولیس در این فصل بازی های خوبی انجام داده اما برخی بازی ها برای درس گرفتن مشکل داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید