پیشنهاد رسمی استقلال برای خرید این شاه ماهی رد شد

پیشنهاد رسمی استقلال برای خرید این شاه ماهی رد شد

در ساعات گذشته اخباری مبنی بر احتمال معاوضه علیرضا رضایی با سامان فلاح و پرداخت پول از باشگاه استقلال به پیکان برای این انتقال به گوش می رسید که حالا عضو هیئت مدیره این باشگاه به این موضوع واکنش نشان داد.

ابراهیم شکوری در خصوص شایعات اخیر مبنی بر تعویض سامان فلاح کاپیتان تیم فوتبال پیکان با بازیکنان سایر تیم ها گفت: بحث معاوضه بازیکنان ما با تیم های دیگر مطرح نبود و این سوال اصلا صحت ندارد. اگر قرار باشد معامله ای انجام شود، ما به جای آوردن یک بازیکن در موقعیت آخر دفاعی، در جستجوی ستاره های ملی و لیگ های بزرگ تردید نخواهیم کرد.

عضو هیئت مدیره پیکان افزود: باشگاه پیکان یک کارخانه پخش کننده است. ما یک “باشگاه” به معنای واقعی کلمه هستیم و شرایط حرفه ای را در فوتبال دنبال می کنیم. در واقع سامان فلاح دستاورد باشگاه ماست و می خواهیم محصول آکادمی خود را با بهترین شرایط و بالاترین قیمت ممکن به فروش برسانیم. این در حالی است که ما فقط به اقتصاد نگاه نمی کنیم، بلکه به منافع بازیکن و باشگاه هم نگاه می کنیم.

شکوری عنوان کرد فوتبال تبدیل به یک تجارت شده و احساسات در این بازار جایی ندارد. اولویت ما برای حضور در این بازار استفاده از علم تجارت فوتبال است. ما چیزی جز منافع بازیکن و باشگاه در نظر نمی گیریم.

وی یادآور شد: متاسفانه علیرغم اینکه شفاف و به دور از تنش کار می کنیم، باز هم شاهد یک سری شایعات هستیم، اما این شایعات نمی تواند ما را از مسیری که ایجاد می کنیم منحرف کند.

این عضو هیئت مدیره باشگاه پیکان تصریح کرد: نه تنها سامان فلاح بلکه بسیاری از بازیکنان ما در این فصل با پرداخت مبلغ رضایت نامه پیکان را ترک کردند. از هیچ باشگاهی گلایه نداریم و برای همه فوتبالدوستان ایران آرزوی موفقیت داریم. امیدواریم باشگاه پیکان بتواند همانند سال های گذشته به وظیفه خود در کشف، پرورش و معرفی ستاره های جدید و جوان به تیم های ملی به نحو احسن عمل کند.

دیدگاهتان را بنویسید