پیشنهاد فوق العاده جذاب چلسی برای مهدی طارمی

این مهاجم قبل از شروع اردوهای تدارکاتی پورتو تمایل خود برای جدایی از این تیم و رفتن به باشگاهی بزرگتر را پنهان نکرد و به مدیران این باشگاه توصیه کرد که اکنون بهترین زمان برای فروش مهاجم 30 ساله و پول نقد است. با این توصیه راه به جایی نبرد زیرا پورتو در نقل و انتقالات زمستانی و تابستانی چند بازیکن کلیدی دیگر خود را از دست داده بود و با جدایی طارمی قدرت هجومی این تیم کاهش می یافت. اخبار باشگاه از پورتو، در خبری اختصاصی مدعی شد باشگاه چلسی برای آوردن طارمی به پورتو 25 میلیون یورو پیشنهاد داده است.

مهاجم ایرانی و باشگاه پورتو از این انتقال خوشحال هستند اما به گفته این رسانه غیررسمی، سرخیو کونسسائو سرمربی پورتو تهدید کرده است در صورت جدایی بازیکن کلیدی دیگری از این تیم، از سمت خود استعفا خواهد داد.
رسانه های رسمی و روزنامه های پرتغالی روز گذشته به دنبال صحت این خبر بودند تا صحت پیشنهاد این باشگاه از چلسی برای جذب مهاجم پورتو را دنبال کنند. باشگاهی که طارمی دو فصل پیش در لیگ قهرمانان اروپا با یک ضربه قیچی زیبا دروازه اش را باز کرد. بررسی های بعدی حاکی از آن است که طارمی حداقل تا فصل نقل و انتقالات زمستانی و پس از جام جهانی در پورتو خواهد ماند و اینکه آیا او به تیم های دیگر می رود یا خیر در آن مقطع اتفاق می افتد.

دیدگاهتان را بنویسید