نشست فوق العاده کنفدراسیون والیبال آسیای مرکزی با تصویب پیشنهاد داوری


ساعت: 18:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۳
کد خبر: 1903527

نشست فوق العاده هیئت مدیره منطقه آسیای میانه امروز به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نشست فوق العاده هیئت مدیره منطقه آسیای مرکزی امروز (شنبه 23 مهرماه) به ریاست محمد لطیف اهل مالدیو و با حضور نمایندگان کشورهای عضو به صورت آنلاین برگزار شد.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران و عضو کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی والیبال نیز در این نشست حضور داشت.

تقویم مسابقه 2022 یکی از محورهای این جلسه بود و تقویم منطقه مرکزی 2023 نیز در جلسه دیگری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر این اساس لیگ ملت های آسیای مرکزی از 24 تا 28 نوامبر (3 تا 7 آذر) میزبان پاکستان خواهد بود. علاوه بر این، سه کشور سریلانکا، قزاقستان و هند تا هفته آینده فرصت دارند تا حضور خود را تایید کنند.

مسعود یزدان پناه به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی این مسابقات در این جلسه گزارشی از نحوه برگزاری مسابقات ارائه کرد.

تیم ملی جوانان ایران در لیگ ملت های آسیای مرکزی در پاکستان شرکت می کند.

برگزاری مسابقات والیبال ساحلی زیر 23 سال در منطقه آسیای میانه از دیگر موضوعات مطرح شده در نشست شورای حکام آسیای مرکزی بود که پیش از این قرار بود از 22 تا 28 اکتبر برگزار شود. برای این مسابقات تاریخ یکم تا پنجم آذرماه به عنوان تاریخ جدید برگزاری مسابقات در نظر گرفته شد.

در ادامه این جلسه، داور پیشنهاد داد با توجه به اینکه فدراسیون جهانی والیبال با برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی دختران و پسران زیر 16 سال موافقت کرده است، برگزاری این مسابقات در منطقه آسیای میانه نیز مبنایی باشد. برای برنامه ریزی به این ترتیب تصمیم گرفته شد که این مسابقات در تقویم 2023 این منطقه گنجانده شود.

یرماک، دبیر کل فدراسیون والیبال قزاقستان نیز کمبود حامی مالی را یکی از مشکلات مهم والیبال کشورش دانست و گفت: در سال 2022 به دلیل نبود حامی مالی مجبور شدیم رویدادهای مختلف را لغو کنیم.

محمد لطیف رئیس منطقه آسیای میانه از همه کشورها خواست تا در مسابقات منطقه حضور فعالتری داشته باشند و گفت: بدون اتحاد و تلاش نمی توان به اهداف رسید.

دیدگاهتان را بنویسید