لیگ ملت های والیبال آسیای مرکزی ایران با شکست پاکستان فینالیست شد


ساعت: 18:13
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914338

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در آخرین دیدار مرحله مقدماتی لیگ ملت های آسیای میانه مغلوب میزبان شد و فردا در دیدار فینال دوباره به مصاف این تیم می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی لیگ والیبال منطقه آسیای میانه که از سوم آذرماه با حضور پنج تیم از پاکستان، ایران، بنگلادش، افغانستان و سریلانکا به میزبانی این شهرستان آغاز شد. شهر لاهور پاکستان امروز دوشنبه هفتم آذرماه به پایان می رسد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که صعودش در دیدار پایانی این رقابت ها قطعی شد، در اولین دیدار امروز به مصاف تیم ملی پاکستان رفت و با نتیجه 3 بر صفر مغلوب حریف شد.

محمد وکیلی سرمربی تیم ملی جوانان در بیشتر دقایق این دیدار از تیم غیر اصلی استفاده کرد تا برای بازی فردا (بازی فینال) به بازیکنان اصلی استراحت دهد.

پاکستانی ها با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 20 و 25 بر 17 به برتری رسیدند و با 4 برد و 12 امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند و تیم ایران با سه برد و 9 امتیاز مقام دوم را به دست آورد و راهی دیدار فینال شد.

این دیدارها در یک گروه برگزار می شود و فردا در دیدار فینال تیم های پاکستان و ایران (اول و دوم جدول) به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم های سوم و چهارم جدول نیز در دیدار رده بندی ادامه می دهند.

تیم ملی والیبال بنگلادش که امروز استراحت می کند در رده سوم قرار دارد و فردا در دیدار رده بندی به مصاف برنده آخرین دیدار مرحله مقدماتی (سریلانکا-افغانستان) می رود.

مهدی جلوه (کاپیتان)، طاها بهبود نیا، عمران گودجیلی، امیرعلی دوالی، امیرمحمد گل زاده، پوریا حسین خانزاده، امید ساکلی، محمدرضا الجلیل، سید متین حسینی، فربد حکشناس، آرین محمودی نژاد، سید مرتضی مهدی نژاد، سید مرتضی‌فاضا، مهدوی‌فاضا. مرادی 14 بازیکن ایران در این مسابقات حضور داشتند.

امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، محمد وکیلی (سرمربی)، حسم الدین نایج و امان نظرزادگلی دوجی (کمک مربی)، محمد معین وکیلی (آنالیزور) و محمدمهدی آذرمهری (درمانگر) تیم ملی را در این مسابقات همراهی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید