پیشکسوت استقلال: این سپاهان می توانست در خانه شکست بخورد

پیشکسوت استقلال: این سپاهان می توانست در خانه شکست بخورد

مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلالی ها که بازی استقلال را در اصفهان و از نزدیک تماشا کرده بود درباره تساوی استقلال در اصفهان مقابل سپاهان اظهاراتی را مطرح کرد.

چه شد که برای تماشای بازی به اصفهان رفتید؟

از این طریق می خواستم حمایت خود را از تیمم اعلام کنم. چند وقت پیش به تمرین رفتم و باز هم اگر بتوانم در تمرینات و مسابقات استقلال شرکت می کنم که خدای ناکرده استقلال قهرمان شود کور چشم دشمنانش.

بازی چطوربود؟

بسیار جذاب و دیدنی بود. هر دو تیم فوتبال بازی کردند. ما خیلی خوب شروع کردیم و خیلی زود گل زدیم، اما متأسفانه هیچکس به حرف فرهاد گوش نداد که این ذات فوتبال است.

فرهاد مجیدی چه گفت که کسی به حرف او گوش نداد؟

مدام بعد از گل فریاد می زند که برنگرد. از بالا شنیدیم اما آنها بعد از گلزنی از ماهیت فوتبال دست کشیدند. بنابراین بعد از اینکه در حمله قرار گرفتیم، توپ به سمت دروازه ما برگشت که منجر به خطای پنالتی از خطای مبتدیان در خط میانی و دفاع و در نهایت به گل شد. اگر بچه ها کمی باتجربه بودند می توانست در خانه سپاهان را شکست دهد چون دفاعش خیلی ضعیف بود.

قبل از بازی خیلی ها معتقد بودند که استقلال در اصفهان شکست می خورد؟

حریفان استقلال در یک ماه اخیر دست به هر کاری زدند تا روحیه تیمی بچه های ما را پایین بیاورند اما قطعا نمی توانند. آنها می خواستند کاری کنند که رکورد شکست ناپذیری استقلال را بشکنند اما دشمنان استقلال این آرزو را به گور بردند. استقلال همچنان بدون شکست است و با این امتیاز تعیین کننده در اصفهان همچنان مدعی اول قهرمانی باقی مانده است.

جو ورزشگاه چطور بود؟

در ورزشگاه نقش جهان نظم و انضباط زیادی وجود داشت. آقای ساکت (مدیرعامل) و کادرفنی باشگاه سپاهان به استقبال من آمدند و نگذاشتند در میان جمعیت بنشینم. در حالی که می خواستم آنجا باشم. آنها لطف کردند و مرا به بخش VIP استادیوم بردند و در آنجا با آقای کامرانی فر و دوستانش مسابقه را تماشا کردم. در کل بازی خوب و جذابی بود، هرچند می خواستیم استقلال پیروز شود، اما بازی در خانه مقابل سپاهان به همان اندازه ارزشمند بود. حالا باید به بازی بعدی فکر کنیم و خدای ناکرده به قهرمانی برویم.

دیدگاهتان را بنویسید