پیمان جمشیدی دربی را پیش بینی می کند

پیمان جمشیدی دربی را پیش بینی می کند

دو تیم پرسپولیس و استقلال فردا شب (پنجشنبه 26 اسفند) در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دربی که از آن به عنوان آخرین دربی قرن یاد می شود بسیار حساس خواهد بود. استقلال در صدر جدول قرار دارد و اختلاف 6 امتیازی این تیم با پرسپولیس باعث شد سرخپوشان تحت هر شرایطی به دنبال 3 امتیاز این دیدار باشند و از طرفی استقلال با کسب این امتیاز بتواند جایگاه خود را برای قهرمانی محکم کند. بازی

فابیو جانواریو ستاره برزیلی و ستاره سابق استقلال مدعی است که استقلال با دو گل در دربی 98 پیروز می شود. وی در گفتگوی کوتاهی با ما در خصوص شهرآورد جیانواریو پیش رو گفت: استقلال 2 بر صفر در این نبرد حساس پیروز می شود.

جیانواریو پیش بینی کرد که کوین یامگا ستاره فرانسوی آبی ها یکی از گل های استقلال را به ثمر برساند و افزود: دوست دارم عزیزبک امانوف ازبکستان در این دیدار هم برای استقلال گلزنی کند.

پیمان جمشیدی بازیکن سابق پرسپولیس که در عرصه فیلم و سریال نیز درخشیده است در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار ما گفت: نمی توانم گلزن دربی را بشناسم چون همه بازیکنان این شانس را دارند که دروازه حریف را باز کنند اما در به نظر من نتیجه دربی 2 بر 1 به نفع قرمزها خواهد بود. امیدوارم این پیش بینی محقق شود.

دیدگاهتان را بنویسید