پیکر شهید بابولا داودی به آغوش مادرش بازگشت

ساعت: 14:58
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782226

پیکر مطهر شهید بابالا داودی از شهدای سگزآباد پس از 38 سال انتظار شناسایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; پس از 38 سال انتظار، پیکر مطهر شهید بابالا داودی از شهدای سگزآباد به نام بویین زهرا شناسایی شد.

غلامرضا حقایق پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و سردار رستمعلی رفیعی عطانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) با حضور در منزل شهید باب الله داوودی هویت این شهید را به مادر سابق وی اطلاع دادند. .

در حاشیه این دیدار، حقیقت پور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: مادران شهدای مفقودالاثر با سال ها انتظار و بی اطلاعی از سرنوشت فرزندان دلبندشان، نماد صبر و شکیبایی شدند و نماد صبر و استقامت شدند. “

وی با بیان اینکه شهید بابالا داودی از شهدای مفقودالاثر استان بود که پیکر مطهرش با آزمایش DNA شناسایی شد، افزود: این شهید گرانقدر در 31 اسفند 1346 در شهر قزوین به دنیا آمد و تا مقطع دوم ابتدایی تحصیل کرد. “

این مسئول گفت: شهید داودی گچ کار بود که در جبهه بسیج حضور داشت. هفتم اسفند 1362 در جزیره مجنون عراق به شهادت رسید و اثری از پیکرش به دست نیامده است.

مدیر کل بنیاد شهید استان قزوین با اشاره به شناسایی پیکر مطهر شهید داودی گفت: پیکر مطهر این شهید در سال 1394 در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهر مفقودالاثر به وطن بازگشت. کمیته چالانولان از توابع شهرستان دورود استان لرستان مدفون است.

باید بگویم؛ در این جلسه روح اله عباسپور نماینده مردم بویین زهرا و اوج در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام اسداله رضوانی امام جمعه بویین زهرا، محمدرضا شکوهی معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کقرگی پیشکسوتان آتابر بنیاد بویین زهرا و برخی از مسئولین شهرستان در این شهرستان حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید