راز مهر کوه های کردستان / وقتی مادری برای همه مادرش را در آغوش می گیرد + فیلم

زمان: 09:41
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784381

امروز شهید فاطمه اسدی پس از 37 سال می آید، روزگاری که این بار با عشق و محبت مردم در آغوش میهن قرار می گیرد و چه زیباست اشک ها و صحنه های دردناک تنها بازمانده اش که اکنون، تمام. شهر بوی مادر می دهد و ستون خانه اش به عشق مردم استوارتر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، کردستان راه بیگانگان به سوی شهادت است که هر گوشه آن به خون انصار دلاور و مهاجران و شیرزنانی آغشته است که پس از تحمل رنج و عذاب فراوان در راه دفاع از خاک و ناموس خود شهد شیرین شهادت را نوشیدند. بهشت . .

کوه های سر به فلک کشیده چهل چشمه در منطقه دیواندره که سال هاست غریبه ای را می شناسند بالاخره در روزهای سرد پاییزی صحبت شد و آشنای عجیب به خانه بازگشت.شهید فاطمه اسدی زنی اهل کردستان است که سالها پیش توسط ضد انقلابیون حزب دمکرات به شهادت رسید.

امروز شهید فاطمه اسدی پس از 37 سال می آید، روزگاری که این بار با عشق و محبت مردم در آغوش میهن قرار می گیرد و چه زیباست اشک ها و صحنه های دردناک تنها بازمانده اش که اکنون، تمام. شهر بوی مادرش می دهد و ستون خانه اش از محبت مردم استوار شد.

8740d613 2590 42bf 9896 4a6d026f2baf خبر خاکستری

شاه محمد محمودی همسر شهید فاطمه اسدی 5 سال سخت ترین روزها را در زندان های ضدانقلاب گذراند و پس از اطلاع از فوت پسرش بر اثر بوکس و مفقود شدن همسرش، بسیاری از روستاهای منطقه را جستجو کرد اما او نتوانست جسد او را پیدا کند.

سالها گذشت تا سرانجام در سال ۱۳۷۲ شهید فاطمه اسدی به عنوان شهید جاویدالاثر و شاه محمد نیز در لیست آزادگان استان کردستان قرار گرفت.

ba226d61 0a4f 4079 b5c9 860a0dee9490 خبر خاکستری

ویژه برنامه سومین روز تشییع پیکر مطهر شهید فاطمه اسدی در مسجد جامع سنندج برگزار می شود.

بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان کردستان گفت: شهید فاطمه اسدی از شهدای حزب دمکرات کردستان بود که پیکر پاکش 37 سال بعد شناسایی شد.

وی گفت: این بانوی جوان پس از اسارت همسرش از گروهک تروریستی حزب دمکرات کردستان برای حفظ و محبت خانواده، برای آزادی همسرش، صادقانه به قلب دشمن می زند و تمام اموال خانواده را برای پرداخت می فروشد. بهای آزادی شوهرش، اما پس از یک ماه شکنجه به طرز ناجوانمردانه ای تیرباران شد.

وی با بیان اینکه تفحص پیکر مطهر شهید فاطمه اسدی پس از 37 سال بار دیگر چهره پلید و خبیث ضدانقلاب جهانی به ویژه کردها را نشان داد، افزود: در صورت عدم معالجه می میرد.

سرکانی خاطرنشان کرد: شهادت همسر اسیر پس از 37 سال به عنوان شهید سلامت نشان از سیره مجاهدانه و شرافتمندانه این خانواده و کشف پیکر مطهر این بانوی شهید همزمان با حضرت ربیع الثانی شهادت امام معصومه نشان از غرابت و نزدیکی دارد. شهدا در کنار ائمه هستند.

وی افزود: پیکر مطهر شهید فاطمه اسدی فردا وارد استان کردستان می شود و روز سه شنبه مراسم تشییع و تشییع وی در جوار بارگاه بی بی هاجر خاتون با حضور مردم استان کردستان برگزار می شود.

وی افزود: برای تکریم و تکریم شهید فاطمه اسدی برنامه های مختلفی از جمله مراسم استقبال از پیکر این شهید در ورودی سنندج و مراسم وداع با وی در روزهای دوشنبه و سه شنبه خواهیم داشت.

سرکانی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه سومین روز تشییع پیکر مطهر شهید فاطمه اسدی پنجشنبه 27 آبان ماه با حضور دو هزار نفر از بانوان و سخنرانی مینا بیابانی مسئول بسیج دانشجویی در مسجد جامع سنندج برگزار می شود. .

cee008dc da8a 4c00 a52c 1ac7e3df4584 خبر خاکستری

امروز زمان شناخت و معرفی این بانوی بزرگوار به نسل آینده است

بانوان متفکر استان کردستان اعلام کردند؛ امروز وقت آن است که این بانوی بزرگ، شیرزن اقلیم کردستان کردستان را به نسل بعدی بشناسیم که 37 سال است که لالایی اش همچون تاب خالی طنین انداز شده است. به برکت خون این شهید بزرگوار و عفیف رسانه نسل سوم و چهارم امید داریم و پیروان این شهید عزیز می توانند جهاد بزرگ این بانوی فداکار را به جهانیان و بویژه خانواده های عزیزمان نشان دهند. کشور.

آنها گفتند: طبق قوانین بین المللی، غیرنظامیان در درگیری های نظامی مصونیت دارند و این موضوع وظیفه رسانه های گروهی و نهادهای انقلابی این استان را که وظیفه انتقال سبک زندگی مانند بارنامه، شهسواری و ورمگانی را بر عهده دارند، دو چندان می کند. فاتحان و اسدها باید همواره تلاش کنند تا نسل جوان را در معرض چهره‌های زشت و جنایات خائنان هجری و مهتدی در برابر ملتی قرار دهند که حتی به زبان خود از هیچ ظلمی دریغ نمی‌کند و همیشه دست به اقدامات جهادی نمی‌زند.

زنان کردستان ضمن محکومیت تحرکات وحشیانه گروه های تجزیه طلب و فاسد دموکراتیک کومه له و پژاک که همواره مانع آبادانی و آبادانی سرزمین فداکاری های بزرگ، تلاش های موثر امنیتی و اصول انقلاب اسلامی در ایران به ویژه شهید پرور هستند. کردستان. مردم را به هشیاری بیشتر در اتحاد صفوف متحد، مقاومت و مقابله با شورش جمعی می ستاید و می خواهد.

220eb3b1 bbb8 404d 9f3a 43a7f477fbf8 خبر خاکستری

دانشجویان و دانش پژوهان استان کردستان خواستار محاکمه عاملان این جنایت شنیع هستند

طلاب و دانش پژوهان استان کردستان نیز اعلام کردند: پس از سالها تحقیق در کشور مجاهدان خاموش جویای پیکر مطهر شهدای مظلوم و گمنام، خفته در این مرز و بوم، این بار در این دیار حسد و شهادت می یابیم. پیکر مطهر یک شیر که از پیام سایر شهدا منحصر به فردتر است. آنها قربانیانی هستند که ناشی از عشق و علاقه به همسرشان و مقاومت در برابر ادعاهای پوچ افکاری است که آزادی مردم را نابود می کند.

تاریخ بار دیگر شجاعت و نقش زنان غیور اقلیم کردستان را به عنوان گوهری در قلب اعتماد نسل آینده ثبت خواهد کرد. شهید سمیه بنت حبت است و این پیامی طلایی برای زنان منطقه است که نقش حفاظت و فعالیت زنان در اوایل اسلام و انقلاب در تشکیل حکومت اسلامی متبلور شد.

شورای دانش آموزی استان کردستان ضمن استقبال و ابراز تأسف از این حادثه تلخ تاریخی در خدمت مقام معظم رهبری به ملت شهیدپرور ایران و به ویژه مردم کشور مبارز خاموش، این جنایت را محکوم و از عاملان این اقدام شنیع خواستار است. ما مدافعان خودخوانده حقوق بشر داریم.

e76a5995 e198 4c09 8241 50659e6d200f خبر خاکستری

پیکر این بانوی شهید در حرم منور رضوی و خواهر بزرگوارشان حضرت فاطمه معصومه (س) تشییع شد. امروز پس از تشییع در کرمانشاه از طریق زمینی به استان کردستان (س) منتقل شد تا در جوار حرم بی بی هاجر خاتون (س) خواهر امام رضا (ع) سنندج آرام بگیرد.

انتهای پیام/

.

دیدگاهتان را بنویسید