پیکر شهید «میلاد بیرانوند» در بروجرد تشییع شد


ساعت: 12:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912853

پیکر شهید میلاد بیرانوند با حضور پرشور مردم ولایتمدار و شهید پرور بروجرد تشییع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، پیکر شهید میلاد بیرانوند امروز سه شنبه با حضور پرشور مردم برویارد توسط ماموران انتظامی در برویار تشییع شد.

حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد در مراسم تشییع شهید بیرانوند گفت: شهدای امنیت در راه حفظ امنیت جان خود را فدا می کنند و حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و ما نیز وظیفه داریم که ادامه راه شهدا

وی افزود: در قیام‌های اخیر دشمنان و ضدانقلاب‌های زیادی علیه نظام جمهوری اسلامی وارد عمل شده‌اند و همه دشمنی‌های دشمنان از آنجا نشأت می‌گیرد که طاقت دیدن پیشرفت ایران را ندارند، بنابراین به دنبال توطئه هستند تا پیشرفت کنند. کشور ناامن است.”

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: امروز ایران در صنعت موشکی دنیا قدرتمند است و این تحولات دشمن را عصبانی کرده است، همچنین ایران در این سال ها با استکبار مخالفت کرده و اجازه نخواهد داد که توطئه های آنها از جمله تجزیه رخ دهد.

حجت الاسلام حسینی گفت: در اغتشاشات اخیر عده ای فریب خورده به دشمنان پیوستند و برای خطرناک سازی کشور دست به توطئه زدند اما تا زمانی که دشمنان بدانند روحیه شهادت طلبی در این کشور وجود دارد هرگز به نتیجه نخواهند رسید. اهداف آنها

استواریکم شهید بیرانوند صبح هشتم آبان ماه توسط سارقان کشته شد و پیکر این شهید امروز در بروجرد تشییع و به گورستان کالاعلی بخش چگابل بیرانشهر منتقل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید