پیکر مطهر 2 شهید مدافع حرم استان مرکزی شناسایی شد


ساعت: 20:09
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910429

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: پیکر پاک 2 شهید مدافع حرم این استان شناسایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ پاسدار محمد گودرزی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: پیکر پاک این شهیدان گرانقدر به نام های اسدالله اسدی و علی اکبر سلیمانی اخیراً از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

وی ادامه داد: این دو شهید والامقام در جزیره مجنون به شهادت رسیدند و پس از سال ها جدایی شناسایی و به وطن بازگشتند و به زودی وارد استان مرکزی می شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای تشییع و تدفین این دو شهید والامقام انجام شده و زمان آن به زودی اعلام می شود.

سرهنگ گودرزی افزود: شهدا جواهر و چراغ های گرانبهای بشریت و حجت الهی بر روی زمین هستند و با عبور از قله های بلند سعادت توانستند زنده بمانند و امروز هر چه داریم مدیون شهدا و خانواده معظم شهدا هستیم.

شهید والامقام «اسدالله اسدی» در سال 1342 در میلاجار دیده به جهان گشود و به عنوان سرباز به جبهه های نبرد حق علیه باطل رفت و در 13 تیر 67 به همراه همرزم و همرزمش. -اسلحه و دوست صدیقه و شهید پرهیزگار علی اکبر سلیمانی در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و پیکر مطهر 2 شهید والامقام در منطقه مفقود شد.

استان مرکزی 6 هزار و 200 شهید والامقام در راه اسلام و قرآن تقدیم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید