چتربازان شارجه قهرمانی ایران با کسب 4 سهمیه پاراآسیایی/ مظلومی برترین داور این مسابقات شد.


ساعت: 21:16
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841798

تیم ملی پاراکواندو بانوان کشورمان در مسابقات پاراآسیایی هانگجو در مسابقات بین المللی امارات ضمن کسب چهار مدال طلا و ایستادن بر سکوی قهرمانی، چهار سهمیه ارزنده را کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت های بین المللی پارا تکواندو و امارات امروز پنجشنبه 4 خردادماه با حضور 46 تکواندوکار از 14 کشور ایران، امارات سهمیه بازی های پاراآسیایی در گروه های مردان و زنان را کسب کرد. بحرین، قزاقستان، فیلیپین، ازبکستان، عراق، تایلند، ژاپن، هند، نپال، اندونزی، مغولستان و لائوس در تالار شهر شارجه برگزار شد.

تیم ملی پاراکواندو بانوان کشورمان با ترکیب «مریم عبداله پور» منهای 47 کیلوگرم، «سحر قنبری» در وزن 52- کیلوگرم، «رزا ابراهیمی» در وزن 57- کیلوگرم و «لیلا میرزایی» در وزن 65+ کیلوگرم در این مسابقات در در این مراسم چهار مقام ایرانی نیز حضور داشتند که مدال طلا و سهمیه بازی های پاراگوئه هانگژو را کسب کردند.

مریم عبدالله پور در وزن 47 کیلوگرم در دور اول قرعه کشی قرار گرفت و در مرحله پایانی به مصاف حریفی از قزاقستان رفت که موفق شد با نتیجه 45 بر 6 تیم تکواندو قزاقستان را شکست دهد و به مدال طلای این وزن دست یابد. دسته بندی.

«رزا ابراهیمی» دیگر نماینده شایسته کشورمان در وزن 57 کیلوگرم در فینال این رقابت ها به مصاف «کانیکا هونکاوی» از تایلند رفت و با نتیجه 47 بر 14 به میدان رفت و بر سکوی قهرمانی این رقابت ها ایستاد. این مسابقه

همچنین «سحر قنبری» در گربه. وزن 52 کیلوگرم «فریدا خان حبیبلایف» از ازبکستان را با نتیجه 19 بر یک شکست داد و سومین مدال طلای ایران در این رقابت ها را از آن خود کرد. لیلا میراضی نیز در وزن 68+ کیلوگرم به مقام قهرمانی دست یافت. تیم ملی پاراکواندو کردستان در بازی های پاراآسیایی چهار سهمیه کسب می کند.

هدایت تیم ملی بانوان کشورمان را عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی و زهرا حسینی به عنوان مربی تیم برعهده دارند.

در بخش مردان تیم ملی کشورمان با دو نماینده حضور دارد. مهدی دتلی باقی، جوان ترین بازیکن تیم ملی پاراکواندو کشورمان که اولین تجربه رده سنی را دارد، در مرحله یک چهارم نهایی مقابل «موهیت سینگ» حریف هندی خود با نتیجه 20 بر 26 شکست خورد. و از دور مسابقه حذف شد.

سجاد جوانباخت دیگر نماینده وزن 70 کیلوگرم ایران که در دسته بالاتر به رقابت پرداخت، ابتدا هاتری کاتریک از هند را با نتیجه 31 بر 1 شکست داد و سپس در نیمه نهایی با نتیجه 26 بر 16 نتیجه را به ازبکستانی خود واگذار کرد. حریف بود و به مدال برنز این مسابقات بسنده کرد.

هدایت تیم ملی پاراکواندو کشورمان بر عهده مرتضی سلطانی به عنوان سرمربی و علی کریمی صابر به عنوان سرمربی است.

گفتنی است مسابقات بین المللی امارات آخرین مرحله این رقابت ها برای کسب سهمیه بازی های پاراآسیایی هانگزو است.

دیدگاهتان را بنویسید