چرا تیم «آرمان عزیز» جایزه خود را به خانواده شهید «عجمیان» تقدیم کرد؟


ساعت: 08:54
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912538

در گفتگو با تیم برتر انیمیشن در چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج کرمان، تشریح شد؛

محمدعلی اسدی گفت: اجر ما در مقایسه با ایثار و رشادت های شهدا در میدان بسیار غیرقابل تصور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی اسدی در گفتگو با راه آرمان; وی درباره علت نامگذاری تیم خود در چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان کرمان به نام «آرمان عزیز» گفت: با توجه به اتفاقات اخیر، ناآرامی ها و ناامنی های کشور که منجر به شهادت تعدادی از نیروهای امنیتی شد، اعضا و شاگردان بسیجی. بسیجی آرمانعلی واردی را کشت، تصمیم گرفتیم نام تیممان را به نام شهید «آرمان عزیز» بگذاریم.

یکی از اعضای تیم انیمیشن برتر چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان با بیان اینکه این رویداد یک رویداد فرهنگی است، گفت: در حوزه فرهنگی شاهد سهل انگاری و کوتاهی بوده ایم و اگر در فرهنگی قوی شرکت می کردیم. مشکلات، شاهد بودیم ما شورش و شهادت نیروهای امنیتی و بسیجی نبودیم. جایی که در عرصه فرهنگی عرق نمی کنیم، اقوام باید در میدان خون بریزند.

وی بیان کرد: کار ما در حوزه فرهنگی در مقایسه با رویارویی نیروهای امنیتی، نظامی و بسیجی با انبوه جمعیت کار سختی نیست، اما با تولید فرهنگی موثر می توانیم به اندازه کار آنها تاثیرگذار باشیم.

اسدی در مراسم اهدای جایزه خود به خانواده شهید روح الله عجمیان گفت: جایزه ما با ایثار و رشادت های شهدای میدانی قابل مقایسه نیست، ایشان جان باختند و با این اقدام می خواستیم یادآوری کنیم که اگر سربازی در میدان بمیرد. ، شاید سربازان در حوزه فرهنگی کار نکرده اند یا خوب کار نکرده اند.

یکی از اعضای تیم برترین های انیمیشن در چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان با اشاره به اینکه 15 سال است که در حوزه انیمیشن فعالیت می کنیم، گفت: در این مدت بارها در موضوع انیمیشن شرکت کرده ایم. ارائه کالاهای فرهنگی به مردم و بنابراین باید به این حوزه توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بارها از مسئولان این حوزه درخواست کرده ایم که در این حوزه اعتبارات اختصاص داده شود و سرمایه های فرهنگی تولید شود، تصریح کرد: هیچکس به اندازه مقام معظم رهبری خطر را احساس نکرده است و ایشان هم بسیار در این باره صحبت کرده اند. زمان و نامگذاری تیم با نام “آرمان عزیز” قصد داشت نشان دهد که در حوزه فرهنگ هستیم و در این زمینه کالاها به راحتی وارد می شود.

اسدی خاطرنشان کرد: اگر آمار تراکنش های مالی فیلمو در حوزه انیمیشن را بررسی کنیم، این سایت سالانه بیش از هزار میلیارد تومان تراکنش مالی دارد که فقط مربوط به انیمیشن های خارجی است و سرباز جبهه فرهنگی نیست. آموزش با کالاهای خارجی این در حالی است که نیروها توانمند هستند و باید سازماندهی شوند تا بتوانند محصولات را تحویل دهند.

عضو تیم برتر انیمیشن در چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان کرمان خاطرنشان کرد: شرکت صبا امروز به 500 ساعت انیمیشن برای مصرف داخلی نیاز دارد که 120 ساعت آن تولید داخل و 380 ساعت دیگر وارداتی است. نکته حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید