ژنرال بیل بر لزوم حمایت سازمان ها از شهدا تاکید کرد

ساعت: 23:59
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784618

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بر لزوم حمایت سازمان ها از شهدا تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاه نیوز، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امشب (دوشنبه) در سومین جلسه شورای اسناد راهبردی ایثارگران که با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و تعداد وزرا: این است که اگر جنگ یا درگیری رخ دهد و تلفات انسانی به دنبال داشته باشد، طبیعتاً آن کشور یا دولت به دلیل حمایت مبارزان و مردمی است که برای حفاظت از میهن خود جنگیده اند.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از جامعه ایثارگر کشور گفت: در جمهوری اسلامی ایران بنا به دستورات اسلام و سیره ائمه انقلاب اسلامی این موضوع کاملا جدی است و بر اساس امام راحل انقلاب اسلامی بر این سؤال تأکید کردند. بحمدالله مجلس قانون خوبی در این زمینه تصویب کرد و دولت نیز سند اجرای این قانون را تصویب کرد.

سرلشکر باقری گفت: هر کدام از دولت ها در دوران مسئولیت بخشی از این سند را اجرا می کنند و به سمت بهبود وضعیت رزمندگان به ویژه بستگان معلول پیش می رویم و امیدواریم 34 سال بعد پایان این سند به پایان برسد. مردمی که در رنج هستند با تلاش مسئولان مربوطه قابل حل است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در دولت های گذشته کارهایی در این زمینه انجام شده است؛ اما از دولت فعلی که رویکرد ویژه ای دارد توقعات بیشتری وجود دارد که خدایا در این زمینه سریعتر حرکت کنند. منع همه باید تلاش کنیم تا پس از اقداماتی که برای کمک به جامعه ایثارگران کشور انجام شده اند، ذخایر معنوی و اخروی را برای خود و سازمان پیدا کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید