ژیمناستیک با کار جهادی به رتبه 24 جهان ارتقا یافت


ساعت: 09:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813593

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: ژیمناستیک ایران در سال 96 در رتبه 69 جهان قرار گرفت و پس از انجام کارهای جهادی در این زمینه توانستیم آن رتبه را به 24 برسانیم.

حمید احمدی رئیس فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به آخرین جوایز ژیمناستیک ایران در چهار سال گذشته گفت: ژیمناستیک ایران در سال 96 پس از انجام کارهای جهادی در این رشته در رتبه 69 جهان قرار گرفت. این رتبه به مقام 24 رسید.

وی با اشاره به اینکه ارتقای این جایگاه نشان از پیشرفت ژیمناستیک ایران در مجامع بین المللی دارد، افزود: علاوه بر این شاهد کسب 65 مدال بین المللی توسط ورزشکاران رشته های مختلف در رویدادهای بین المللی بودیم. همچنین افزایش 100 هزار نفری خانواده ژیمناستیک ایران و فعالیت 270 هزار نفر در این رشته تا پایان سال 97 به همراه دریافت چهار مدرک از فدراسیون جهانی را باید به دیگر جوایز این رشته اضافه کرد.

احمدی با اشاره به اینکه برخی از مدال ها برای اولین بار در سال های اخیر به دست آمده است، گفت: همه این دستاوردها وظیفه ما را برای حفظ وضعیت موجود دوچندان می کند که با رنج های فراوان به دست آمده است، بنابراین باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم. برای حفظ جایگاهی که امروز کسب کرده ایم و برای توسعه همه جانبه این عرصه تلاش کنیم.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک با تاکید بر اینکه استفاده از همه فرصت ها برای دستیابی به اهداف توسعه در ورزش ضروری است، خاطرنشان کرد: اختلاف هیئت ها مسیر رشد و توسعه را ناهموار می کند، لذا از پیشکسوتان این رشته انتظار داریم. کمک به اعضای هیئت مدیره علاوه بر این موضوع حمایت در ژیمناستیک بسیار مهم است و نباید فراموش شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تبریک ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، با بیان اینکه بیماری عروق کرونر در ژیمناستیک و سایر رشته‌ها تأثیر زیادی داشته است، گفت: متأسفانه زنجان یکی از استان‌ها بود. شرایط سخت کرونری در زمینه ورزش اعمال می شد و ژیمناستیک یکی از رشته هایی بود که همان محدودیت های سخت را در بر داشت.

علی خلیلی با بیان اینکه به دلیل ارائه نشدن برنامه هیئت برای سال آینده، انتظار داشتیم در فروردین ماه سال 1401 یک جلسه عادی دیگر تشکیل شود و این طرح به تصویب اعضای جلسه برسد، اظهار داشت: این طرح به تصویب اعضای جلسه رسید. چرا که معتقدیم این شرایط برای همه رشته ها یکسان است و ورزش نباید در چنین شرایطی بدون برنامه پیشرفت کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید