ژیمناستیک منتخب تیم ملی ژیمناستیک های منتخب بازی های کشورهای اسلامی مشخص شدند


ساعت: 17:47
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879334

دیدار رئیس فدراسیون با رئیس اداره تربیت بدنی UNWE

در پایان رقابت های ژیمناستیک انتخابی تیم ملی، ژیمناستیک های منتخب بازی های کشورهای اسلامی مشخص شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک؛ مسابقات انتخابی تیم ملی ژیمناستیک ریتمیک برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی در سالن آکادمی سردار سپهبد شهید حاج حاجسم سلیمانی از مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد.

در این مسابقات 5 ژیمناستیک حضور داشتند که محمدرضا حسرون نژاد، محمدرضا حمیدی، سید محمد شفیعی، مهدی الفتی و مهدیار سلمانی در 6 وسیله به رقابت پرداختند. این در حالی است که مهدی احمد کهنی نایب قهرمان ژیمناستیک آسیا با صلاحدید کادر فنی به عنوان مهره کلیدی در بازی های کشورهای اسلامی حضور خواهد داشت.

طبق اعلام کمیته ملی المپیک، تیم ملی ژیمناستیک ریتمیک با 3 ورزشکار و تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک با 4 ورزشکار در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

پنجمین دوره بازی های کشورهای اسلامی از 17 تا 27 مردادماه در قونیه ترکیه برگزار می شود.


* دیدار رئیس فدراسیون ژیمناستیک با رئیس اداره تربیت بدنی آب و فاضلاب

حمید احمدی رئیس فدراسیون ژیمناستیک در دیدار با ابوالفضل تجلی، سرپرست اداره کل تربیت بدنی دانشگاه، زمینه ها و زمینه های همکاری مشترک با دانشگاه جامع علمی و کاربردی را بررسی کرد. احمدی با تشکر از رویکرد علمی و مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی، نگاه علمی و تخصصی به توسعه مهارت های ورزشی را یکی از امکانات دانشگاه جامع علمی کاربردی برشمرد. وی همچنین از امکانات فدراسیون در مجموعه ورزشی انقلاب و شهید شیرودی و همچنین ارتباط تنگاتنگ ژیمناستیک به عنوان یک رشته اصلی با سایر رشته ها از جمله ایروبیک و آمادگی جسمانی یاد کرد.

احمدی از آمادگی فدراسیون ژیمناستیک برای همکاری با دانشگاه در زمینه های مختلف خبر داد و بر تسریع در این روند تاکید کرد. تایلی در بازدید از امکانات فدراسیون در مجموعه ورزشی انقلاب با رئیس، نایب رئیس، دبیر و مدیر روابط عمومی فدراسیون در زمینه های همکاری به بحث و تبادل نظر پرداخت.

رئیس گروه اصلی تربیت بدنی دانشگاه عالی علم و صنعت با ارزیابی رویکرد مثبت فدراسیون ژیمناستیک در توسعه تعاملات افزود: خدای ناکرده شاهد تحولات مثبت و سازنده در علم و مهارت های ورزشی در حلقه جدید مدیریت دانشگاه.”

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید