کابل داران صنعت برق کشور نیاز به حمایت دارند/با برنامه ریزی مناسب از خاموشی تابستان عبور کنند


ساعت: 12:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1903891

کاظم حسینی جایگاه سیم در صنعت برق کشور را مهم برشمرد و بر حمایت بیشتر از این کارگران تاکید کرد و گفت: این قشر با وجود همه سختی ها و مشکلاتی که در مسیر کار با آن مواجه هستند، صادقانه و خالصانه در خدمت مردم هستند. مردم. آنها کشور ما هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سید کاظم حسینی کارنامی صبح امروز در مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات مهارت های شغلی در منطقه شمال کشور با بیان اینکه دومین دوره مسابقات مهارت های شغلی از 22 تا 25 مهرماه برگزار می شود، گفت: توسط شرکت توزیع نیروی برق مازندران. : هفت شرکت پخش از تهران، قزوین، البرز، گیلان، گلستان و غرب مازندران در این مسابقات حضور دارند.

وی افزود: این دوره از مسابقات در راستای ارتقای مهارت های فنی و حرفه ای نیروهای فعال در بخش های مختلف توزیع برق کشور و ایجاد انگیزه و شکوفایی مهارت و شناسایی افراد شایسته و نخبه در این امر برگزار می شود. صنعت.

حسینی کارنامی، ایجاد انگیزه، افزایش دانش و مهارت در بین کارکنان شرکت توزیع برق، آموزش عملی ارتقای کیفیت کار، آشنایی نیروی کار با تجهیزات جدید و استفاده از دستورالعمل های یکسان در شرکت های توزیع را از جمله اهداف اجرای این طرح اعلام کرد. این دوره از مسابقات

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات در سه محور نصب انشعابات تکفاز و سه فاز مشترکین، ساخت کابل خودنگهدار فشار ضعیف و تعویض کابل خودنگهدار با ولتاژ ضعیف برگزار می شود. سیم

حسینی کارنامی با اشاره به اهمیت جایگاه سیمبانان در صنعت برق کشور بر لزوم حمایت بیشتر از این کارگران و کارگران زحمتکش تاکید کرد و گفت: علیرغم همه سختی ها و مشکلاتی که در مسیر کار با آن مواجه هستند، این قشر صادقانه و مختصر به مردم کشورمان خدمت کنیم.

این مسئول تعداد مشترکان برق زیرمجموعه شرکت توزیع نیروی برق مازندران را یک و نیم میلیون مشترک اعلام کرد و با بیان اینکه 75 درصد از این تعداد مشترکان مسکونی هستند، تصریح کرد: امسال با برنامه ریزی مناسب بخشی از مشکلات ما برطرف شده و خیر این خاموشی برای مشترکین مسکونی و تجاری در زمان اوج مصرف برق در تابستان امسال اجرا نشد.

وی با بیان اینکه استان مازندران دارای دو شرکت توزیع مستقل است، ادامه داد: محدودیت جغرافیایی شرکت توزیع برق مازندران از گلوگا تا آمل و فریدونکنار و 18 شهرک است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران طول شبکه 20 کیلوولت این شرکت را تقریبا 14 هزار کیلومتر اعلام کرد و افزود: همچنین طول شبکه فشار ضعیف ما 18 هزار کیلومتر است.

حسینی کارنامی تعداد ترانس های برق این شرکت در مازندران را 36 تا 38 هزار واحد عنوان کرد و ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق مازندران ششمین شرکت توزیع کشور از نظر تعداد مشترک است.

حیدری تفرشی مدیرعامل انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های توزیع برق کشور نیز این مسابقه را فرصت مناسبی برای ارائه طرح های جدید عنوان کرد و گفت: این نوآوری ها از سوی شرکت کنندگان در این مسابقه ارائه می شود.

وی با بیان اینکه باید در بحث های کارگروهی هم افزایی بیشتری داشته باشیم و در این دوره از مسابقات کار گروهی را به معنای واقعی تمرین می کنیم، افزود: برگزاری این مسابقات فرصت مغتنمی برای تعامل چهره به چهره با سازمان است که در پایان این دوره تقویت خواهد شد.

حیدری تفرشی توجه جدی به برند سازمانی را از دیگر ویژگی های این دوره از مسابقات اعلام کرد و گفت: شناسایی نقاط قوت و ضعف برای تعریف و اجرای طرح های بهبود در دستور کار قرار دارد.


مدیرعامل انجمن صنفی کارفرمایان شرکت های توزیع برق کشور با بیان اینکه در این مسابقات استانداردهای فعلی وزارت نیرو به شدت رعایت می شود، ادامه داد: از این پس بحثی تحت عنوان کار انجام نمی دهیم. مسابقات مهارت‌ها، اما در عوض جشنواره، رویدادی را برگزار می‌کنند که در آن کمیته راهبردی زمان‌های زمانی را به حداقل ممکن کاهش داده است.

وی با تاکید بر اینکه وظایف و وظایف سازمانی باید با دقت و آرامش و بدون کوچکترین تنشی انجام شود، تصریح کرد: بنابراین نباید در انجام عملیات فضای پرخطر ایجاد کنیم.

حیدری تفرشی بر رعایت کامل ایمنی فردی و گروهی در حین کار تاکید کرد و افزود: این دوره از مسابقات فرصت مغتنمی برای آموزش است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مدیرعامل انجمن صنفی کارفرمایان شرکت های توزیع برق کشور با بیان اینکه این مسابقه فرصتی برای شناسایی خلاقیت و نوآوری است، گفت: شناسایی، معرفی و استفاده از تجهیزات جدید در این مسابقه حائز اهمیت است.

وی بینش سرپرستان و مدیران نسبت به نحوه اجرای عملیات گروهی، تحلیل آنها و ایجاد سازوکار لازم برای بکارگیری خلاقیت را از اهداف برگزاری این مسابقه عنوان کرد.

حیدری تفرشی خاطرنشان کرد: تمرینات عملی، روحیه تعاون، سازگاری با شرایط و انحرافات، مدیریت زمان، روابط عمومی بالا و مهارت حل مسئله و توان کار تیمی از جمله نتایج این دوره از مسابقات خواهد بود.

مدیرعامل انجمن صنفی کارفرمایان شرکت های توزیع برق کشور در پایان سخنان خود تصریح کرد: برگزاری این مسابقات می تواند فضای کلی کار را تغییر دهد و دستاوردهای ارزنده ای را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید