کارت زرد مجلس به وزیر کشاورزی

کارت زرد مجلس به وزیر کشاورزی

روز جدید : نمایندگان شورای اسلامی از پاسخ های محمدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی به سوالی درباره تخلفات مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران قانع نشدند. از مجموع 226 رای اخذ شده، 79 نماینده از پاسخ های وزیر جهاد کشاورزی قانع شدند و 121 نفر نیز از این پاسخ ها قانع نشدند. 7 نفر نیز رای ممتنع دادند.

: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ های وزیر جهاد کشاورزی به سوالی درباره تخلفات مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران قانع نشدند.

در جلسه امروز سه شنبه شورای اسلامی در جلسه رسیدگی به سوال محمد صفایی نماینده مردم گناباد و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر جهاد کشاورزی در خصوص علت تخلفات گسترده مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران پس از شنیدن پاسخ محمدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی به این سوال و عدم محکومیت نویسنده سوال در رای گیری اعلام کرد که قانع نشده اند. با پاسخ ساداتی نژاد و بدین ترتیب به وزیر جهاد کشاورزی کارت زرد داد.

از مجموع 226 رای اخذ شده، 79 نماینده از پاسخ های وزیر جهاد کشاورزی قانع شدند و 121 نفر نیز از این پاسخ ها قانع نشدند. 7 نفر نیز رای ممتنع دادند.

این دومین کارت زرد مجلس به دولت است. پیش از این نمایندگان مجلس در جلسه سوم خرداد 1401 شورای اسلامی در جلسه استماع سوال وزیر صنعت، معدن و تجارت از پاسخ های فاطمی امین به سوالی درباره علت عملکرد ضعیف این وزارتخانه. در کنترل قیمت کالاها و ناتوانی در حمایت از مالکان. اپراتورهای صنایع و معدن قانع نشدند و به او کارت زرد دادند. به این ترتیب دولت سیزدهم امروز دومین کارت زرد مجلس یازدهم را دریافت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید